Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eladó az American Horror Story-s ház

2011.12.14. 12:45 Csabi87

Az igazság sajnos az, hogy az American Horror Story című, új amerikai horrorsorozatról eddig nem sok szó volt az oldalon, az ok mondjuk igen egyszerű, nem jutottam oda, hogy megnézzem és nem akartam lelőni magamnak semmit előre.

A sorozat már a végéhez közeledik, legalábbis, ami az első évadot illeti (mer' lesz ám második is) és én is eljutottam oda, hogy belekezdjek, majd valamikor lesz is erről egy írás, bár lehet csak jövőév elején.

A lényeg viszont, hogy a ház, amelybe főszereplőink költöznek az első részben bizony eladó.

A házhoz 6 hálószoba, 5 fürdő tartozik, nagyjából 970 négyzetméteres, valamint a házhoz egy 2788 négyzetméteres terület is jár, a vétel ár 4,5 millió dollár.

Megijedni egyébként nem kell, ugyanis a sorozat valójában nem a házban forog, hanem egy pontosan úgy berendezett másolatban.

Címkék: hírek sorozat american horror story

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr163462885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2011.12.15. 20:39:45

ejjj de csábító, aszem vevő leszek rá, ha tudnak pár 100 évet várni rám :D addig összegyűjtöm, vagy alkudok :D

süti beállítások módosítása