Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A 10 legszexisebb földönkívüli néni

2011.11.20. 15:00 Csabi87

A horrornews.net összeállított egy igen érdekes és néhol szerintem fura listát a 10 legszexisebb földönkívüli nőről, akik különféle filmekben fordultak elő. Nem csak kifejezetten horrorfilmes karaktereket vettek górcső alá, de a lista ennek ellenére is igen jó. Mondjuk akadnak kifejezetten kérdőjeles karakterek, akikről nem tudom eldönteni, hogy de most akkor, hogy is kerültek ide. No de persze ízlések és pofonok.

A tovább után vannak a képek, lehetőség szerint a filmből és egy nem filmből képet pakoltam be. Összességében picit hülyén néz ki az egész, de ennyire értek a blog.hu-s szövegszerkesztéshez, ezt nézzétek el.

10. Sunny Mabrey - A lény 3. (Sara)

9. Jolene Blalock - Star Trek: Enterprise (T'Pol)
8. Jeri Ryan - Star Trek: Voyager (Seven of Nine )
7. Tricia Helfer - Battlestar Galactica (Caprica Six)
6. Lara Flynn Boyle - Men in Black 2 (Seleena)
5. Xenia Seeberg - Lexx (Xev Bellringer)
4. Milla Jovovich - Az ötödik elem (Leeloo)
3. Sarah Douglas - Superman 2. (Ursa)
2. Morena Baccarin - V (Anna)
1. Natasha Henstridge - Lény (Sil)

 

Ennyi lett volna. Igazából ha szigorúan ezt a listát nézzük, akkor nem értem, hogy mondjuk Lara Flynn Boyle mit keres a 6. helyen, mikor Jeri Ryan kivételével én mindenkit bőven elébe pakoltam volna. Illetve Sarah Douglas is picit érthetetlen, mert habár fénykorában szép volt a hölgy, na de pont nem a Superman-ben.

Ez eredeti listát itt találjátok.

Címkék: cikk web alien top10 földönkívüli eye candy

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr793397667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása