Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rövidfilm ajánló: The Tivo (2008)

2011.11.12. 18:30 Csabi87

Ismét egy Adam Green féle rövidfilmet hoztam, amely a TiVo névre keresztelt szolgáltatást igyekszik kiparodizálni egy kis horror színezettel. 

A bő 9 perces film szintén Halloween-ra készült, 2008-ban és érdekessége lehet, hogy a főszerepben A balta filmekből ismerős Parry Shen játssza a főszerepet. 

A Tivo mint szolgáltatás tényleg megváltoztatja az ember életét, főszereplőnkét legalábbis mindenképpen, csak akkor van baj, ha a Tivo féltékeny lesz a macskára... a csajokra és mindenre, ami nem ő. Ilyenkor pedig gyilkolásba kezd.

A film szintén az ArieScope produkciós cég alkotása, Green írta és rendezte és legalább olyan jó, mint az előző kisfilmjei.

Címkék: amerikai rövidfilm ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr783372337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2011.11.14. 20:40:57

A csákó tényleg ismerős volt jeee, és 'baltás' bögréből ivott ha jól láttam; ez volt az első rövidfilmem hát nem is tudom... meghallgatnák más véleményt is, ja és laza googlis felirattal néztem mennyei volt :D

Cyril 2011.11.14. 20:41:34

A csákó tényleg ismerős volt jeee, és 'baltás' bögréből ivott ha jól láttam; ez volt az első rövidfilmem hát nem is tudom... meghallgatnák más véleményt is, ja és laza googlis felirattal néztem mennyei volt :D

Cyril 2011.11.14. 20:43:08

sorry a kettőért, nyamvadt mobil

süti beállítások módosítása