Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Declan O'Brien interjú (Wrong Turn 4.)

2011.10.29. 19:04 Csabi87
Tegnap volt egy írás a Wrong Turn 4. részéről, most meg gondoltam érdekes lehet egy interjú a bloody-disgusting.com-ról, a filmmel kapcsolatban. Az interjú Declan O'Briennel a film rendezőjével és írójával készült. Bár tény, hogy túl sok kulisszatitokra azért nem derül fény. 
 
Az eredeti interjút itt találjátok, a többit pedig lentebb, illetve a tovább után. 
 
BD: A Wrong Turn 4. részét más szemszögből közelítetted meg, mint a 3. részt?

O'Brien: Az a helyzet, hogy ezúttal nagyobb szabadságom volt, mivel ez egy eredettörténet. Kicsivel szabadabb voltam, ugyanis megalkothattam azt, hogy hogyan kezdődött ez a történet. Szóval azt tehettem, amit csak akartam. A 3. rész az első kettőt időrendben követte, szóval ott más volt a helyzet.
 
BD: Ezúttal teljesen új vizuális sablont használ a film, gondolok itt arra, hogy egy hóval borított környezetben játszódik. Ez egy teljesen új színvilágot kölcsönöz a filmnek. Izgalmasabb volt emiatt a forgatás?

O'Brien: Igen, hatalmas móka volt. Februárban Winnipeg-ben forgattunk, az egyik forgatási éjszaka -45 fok volt, az mondjuk nem volt túl nagy móka. De vizuálisan, a megváltozott színek és a hátborzongató hangulat teljesen ellentétessek voltak az eddigiekkel, a fák közé beszürődő napsugaras helyekkel, szerintem egy ilyen téli környezetben sokkal több mindent megtehetsz, mint a sötétben. 
 
BD: Ezúttal nagyobb volt a csapat. Más volt így dolgozni?

O'Brien: Hát néha ez elég kemény volt, hiszen mindegyik karakterrel foglalkoznod kell. De azért az elég kellemes dolog, mivel minél több embered van, annál többet ölhetsz meg.
 

BD: A Wrong Turn filmek mindegyikére jellemzőek az extravagáns gyilkolások. Ezúttal melyik volt a kedvenced?

O'Brien: A kedvencem az a fasza kínzós jelenet. Ez előtt soha nem láttam ilyet és a színész is kiváló munkát végzett. Az effektes srácok pedig szintén remekül megcsinálták az egészet. Szerintem meglehetősen undorító volt az egész ugyanakkor mégis perverzen viccesen is hatott és pont ez volt a célom.
 
BD: Úgy tűnik Te nem annyira szeretsz CGI-t használni. Enélkül meddig tartott felvenni egy-egy halál jelenetet?

O'Brien: Az akasztós jelenet felvétele egy egész napig eltartott. De mindegyik nagyobb halál jelentről ez elmondható. A CGI minimálisan található meg a filmben, csak néhány havas jelenetnél használtuk. Tényleg gyakorlatiasabban, CGI nélkül akartam dolgozni és látni, hogy mit tudunk megcsinálni így, mert egy kiváló csapat volt mögöttem Torontoból és nekik sikerült megcsinálni ezeket.
 
BD: Hogy találtatok rá a szanatóriumra?

O'Brien: Ez vicces sztori. A forgatókönyvben már előálltam ezzel az ötlettel, mivel ismertem korábbról egy régi kórházat, ahol forgattunk már, valahol Bulgáriában vagy Romániában. És a forgatókönyvbe tulajdonképpen ezt a helyszínt írtam bele. De aztán felhívott az egyik producer Winnipegből, hogy van ott egy olyan helyszín, ami nekem kell. Aztán kaptam pár képet erről az elhagyatott elmegyógyintézetről, ami 1910-ben épült, Brandon Egészségügyi Központ néven működött és a '80-as években zárták be. És teljesen ijesztő volt az egész, szóval átírtam erre a helyszínre a forgatókönyvet, így hát úgy döntöttünk megyünk Winnipeg-be. 
 
BD: Mi következik most?

O'Brien: Éppen nem rég fejeztem be egy forgatókönvyet a Fox számára és hamarosan kiderül, hogy lesz-e belőle valami. Aztán pedig nincs más dolgom, mint hogy sokat golfozzak. 
 
BD: Golfozzál?

O'Brien: Mmm-hmm.
 
BD: Remek. Esetleg valamit mondanál arról a forgatókönyvről?

O'Brien: Nem beszélhetek róla. Gyakorlatilag a múlt héten készült el. 
Címkék: interjúk

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr393336798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása