Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ashton Leigh interjú (Swamp Shark)

2011.10.16. 18:41 Csabi87

Ezúttal egy horrorsociety.com-os interjú következik, amit Ashton Leigh színésznővel készítettek, akit újabban jó pár filmben, horrorfilmben láthattunk, kisebb-nagyobb szerepekben. Például a Syfy-os Swamp Sharkban kapott egy epizód szerepet, de a Where Stripper Go to Die című rövidfilmben főszerepet játszott, illetve szintén ott lesz a The Ghost Experiment 3D című szellemes darabban.

Az interjú során sok minden szóba jött az említett filmek és természetesen a közelgő Halloween mellett. 

Az eredeti interjú itt olvasható, míg a fordítás alant, a folytatása pedig szokás szerint a tovább után.

 

 

HS: Először is mesélj egy picit magadról!

Ashton: A nevem Ashton Leigh és egy feltörekvő színésznő vagyok New Orleansből. Az ottani egyetemen végeztem Nemzetközi Kapcsolatok szakon és volt egy minor képzésem franciából, bár ezeket valószínűleg soha életemben nem fogom használni, mert a színészet a mindenem. 3 éve foglalkozom profi szintén színészkedéssel és most nagyon megy a szekér. A New Orleansi Film Fesztiválon idén 5 filmemet is bemutatták, például a Swamp Shark-ot és a Where Strippers Go To Die címűt, ami azt hiszem meglehetősen jól sikerült.

HS: Nevezz meg 6 dolgot, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre!

Ashton: Egy sátrat, amiben hálózsák is van, horgász botot, gyufát, egy nagy éles kést, vízszűrőt és wc papírt.

HS: A korábbi munkáid közül a Where Strippers Go To Die meglehetősen sötét hangulatú rövidfilm. Mesélnél egy picit a filmről, az ottani élményeidről?

Ashton: Az a film egy noir-os darab. A sztori meglehetősen borongós, a nyitó jelenet például a karakterem, Roxy halálával kezdődik. A folytatásban pedig megismerhetjük Roxy hanyatlását, a szexdrogokat, az alkoholt és mindezt flashbackek formájában. Meglehetősen érdekes és vonzó film ez, ugyanakkor mélyen szántó és picit nyugtalanító. A tapasztalataim jók voltak, bár azért mentálisan érdekes volt, hiszen egy olyan karaktert kellett megtestesítenem aki nem igazán boldog. A forgatás során rengeteget voltam egyedül és újra éltem az életem nehezebb időszakait és mindent megtettem annak érdekében, hogy a közönség is elhiggye és igazán érezze, hogy a lány, akit alakítok nagyon szenved.

HS: A Swamp Sharkban egy hajón vagy, egy mocsárban, ahol egy cápa is felüti a fejét. Kristie Swanson és Richard Tanne szintén szerepelnek ebben a filmben. Annyi mindent kérdeznék ezzel kapcsolatban, de legyen az, hogy mondod, ami eszedbe jut.

Ashton: MEGZABÁLT EGY CÁPA! Nem akarok nagyzolni, de ez azért elég menő! Ahaha! Nagyon mókás volt az a forgatás és pont a szülinapomon történt (Június 1). Nem is kérhettem volna ennél szebb ajándékot. Ambert játszottam, a tipikusan szexi, fűvel-fával, nem túl okos diáklányt, aki egy ócska rozoga csónakon, egy veszélyes mocsárban próbálja rá venni a barátját "arra". Említettem, hogy úgy csábítom el, hogy leveszem a felsőm? De ne izgasd felmagad, nem látszik semmi. Nem lehetettem túl huncut, bár Youtube-on már több mint 15 ezren látták ezt a jelenetem. Griff Furst a rendező azt mondta, ez volt a kedvenc halál jelenete az egész filmben és ezt a szerepet nekem adta, amiért rendkívül hálás vagyok. Ráadásul a jelenetet végig magam csináltam. Remek volt együtt dolgozni az Active Entertainmenttel és remélem a jövőben is lesz még ilyen.

HS: Aztán lassan jön egy másik filmed a Transit, amiről elég keveset hallottam eddig. Ez a film hogyan jött létre és mesélnél pár szót a Te szerepedről?

Ashton: A film egy baráti társaságról szól, akik egy évszázadok óta lappangó titokra bukkannak, aminek következtében zombi támadás éri őket. Tulajdonképpen ez a film még igencsak kezdeti fázisban van, egyelőre folynak a tárgyalások. A szerepem se tisztázott még, de egy nagyobb szerep lesz, ennyit talán mondhatok. Viszont ennél többet egyelőre nem.

HS: A The Ghost Experiment 3D körül egyelőre elég nagy a titkolózás, habár annyi biztos, hogy Te ott leszel a filmben. Ez az első 3D-s filmed, milyenek voltak a tapasztalatok?

Ashton: Igen ez az első 3D-s filmem. Nagyon király volt a forgatás, és jónak kellett lennie, hogy az emberek leüljenek és 3D-ben nézzék végig az egészet. Nagy élmény volt az is, hogy egy olyan tehetséges rendezővel dolgozhattam együtt, mint Kevin Foxe, aki minden idők egyik legfélelmetesebb filmjét az Ideglelést csinálta. Habár tény, hogy az én szerepem, Audrey szerepe, nem túl nagy, a film végén tűnök fel...

HS: Az Another Dirty Movie-ban magad mögött hagyod a horrort és belépsz a vígjátékok világába. Nagy a különbség színésznőként egy vicces darabban szerepelni, mint egy ijesztőben?

Ashton: Bárki is mondta, hogy a vígjáték könnyebb, annak fogalma se volt arról mit beszél. Az egész az időzítésről szól, ami vagy megtudsz csinálni vagy nem. Ebbe nem igazán lehet beletanulni, inkább születni kell rá. Habár imádom a horrort és a drámát, néha jól esik hogy ilyen darabokban is ott lehetek. Ebben a filmben Fifit, a szexi francia cserediákot alakítom, aki ráveszi a fiúkat arra, hogy csináljanak egy filmet, ők meg belemennek mivel azt hiszik majd szexelhetnek velem. Klasszikus, de azért vicces. De figyelj, megyek valamire a diplomámmal. Két évet tanultam Franciaországban, hogy ebben a szerepben jól menjen a francia akcentus. És voálá!

HS: Van esetleg weboldalad, twittered vagy facebookod?

Ashton: Ez csak természetes! A facebook likeolhattok engem a www.facebook.com/AshtonLeighFanPage. címen. Itt tartom a kapcsolatot a rajongókkal és itt mindig értesülhettek a friss infókról. @AshtonCLeigh néven a twitteren is fenn vagyok, de lehet csekkolni a weboldalamat is: www.ASHTONLEIGH.info.

HS: Lassan itt a Halloween, melyik volt a legviccesebb és a legrosszabb jelmez, amit Halloweenkor viseltél?

Ashton: Imádom a Halloweent és szerencsére az egyik legjobb helyen élek ebből a szempontból ami nagy móka. Mondjuk, utálom, a tényt, hogy már túl öreg vagyok ahhoz, hogy én is menjek cukorkát gyűjteni, anélkül, hogy csúnyán néznének rám. Viszont az idén kitaláltunk valamit a haverokkal. Szellemnek öltözve csak elmegyünk cukrot gyűjteni. Bizony. Lepedőkbe fogunk öltözni. "Búúúú!", ezt meg a vén szarosoknak üzenem, akik szerint ez csak gyerekeknek való móka. Nekem is kellenek a cukorkák! lol :) Idén azt tervezem, hogy Raggedy Ann leszek, persze egy picit szexisebb és véresebb változatban, úgy hogy meg kell találnám a saját Andymet. (Ezekről a karekterek, bővebben itt lehet olvasni: http://en.wikipedia.org/wiki/Raggedy_Ann A Halloween New Orleans-ban hatalmas, szóval meg tehetjük, hogy mi is beöltözünk.

HS: Kedvenc horrorfilmed?

Ashton: A bárányok hallgatnak és az Ördögűző... rémisztőek!

 

 

Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr223306582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása