Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Joanna Sotomura interjú (Madison County)

2011.10.12. 18:27 Csabi87

Ahogy tehát ígértem itt az interjú fordítás, ami Joanna Sotomura-val a Madison County egyik szereplőjével készült. A filmről ugye előzetest és pár sort itt találtok, az eredeti interjút itt. A fordítást pedig alant és a tovább után is van még. 

R: Mesélnél egy picit a Madison County-ban játszott karakteredről Brooke-ról?

Joanna: Brooke egy társasági lény. Ambiciózus és vidám természet, de néha szeret bekavarni a dolgokba. Will barátnője és nagyon imádnivaló kapcsolat van köztük. Azt mondanám, hogy Brooke, az aki a nadrágot hordja, viszont ettől függetlenül megőrül Willért. Nagyon jónak tartom, hogy ezek a karakterek nem a megszokott horrorfilmes arcok. Igényes és jól kidolgozott karakterek. Brooke-t bármilyen filmben szívesen eljátszanám. Az pedig, hogy ez most egy horrorban adatik meg, külön öröm számomra.

R: Mi keltette fel az érdeklődésedet a forgatókönyvben?

Joanna: Amikor először olvastam, akkor le sem tudtam tenni. Ez pedig azt jelenti, hogy egy igazán jó horrorról van szó.

R: Hogyan tudnád jellemezni a film hangulatát?

Joanna: A hangulat meglehetősen hátborzongató. A film nappal játszódik, ami mindig különlegessé tesz egy horrort. Úgy érzed, hogy a napfénynél biztonságban vagy, de Madison megyében ez nincs így.

R: Szívesen élnél ott?

Joanna: Nem hiszem, hogy a közeljövőben így alakulna az életem, viszont abban biztos vagyok, hogy hamarosan újra el kell látogatnom Madison megyébe. Én Honolulu-ról származom, a szigeten nőttem fel, viszont azért tudni kell, hogy ettől függetlenül az egy nagy város. Így hát sose éltem kis városban. A helybéliek csodálatosak voltak és a forgatási helyszín, bent a fák között valami lélegzetelállító volt, még annak ellenére is, hogy vért kentek ránk és Nick Principe egy nyamvadt disznó álarcban üldözött minket.

R: Milyen volt együtt dolgozni a rendezővel, Eric Englanddal?

Joanna: Eric egy elképesztő rendező. Van egy fajta természetes és lelkesítő stílusa a forgatás során és pontosan vázolni tudja azt, hogy mi az amit látni akar tőlünk, színészektől. Annyira büszke volt arra, hogy megcsináltuk a filmet és természetesen minket és az egész stábot is erre bíztatott. Van benne egy kis délies sárm, de azért egy Los Angelesi jellem. Ez pedig sokat nyomott a filmen.

R: Van kedvenc jeleneted a filmből?

Joanna: Persze, több is van! Az egyik az első forgatási naphoz kötödik. Marr Mercer és én egy elhagyatott roncstelepen forgattunk. Nem tudom, hogy azért imádtam-e ezt, mert ez volt az első nap mikor forgattunk, vagy azért mert mókás volt a jelenet, de mindenesetre ez az egyik kedvencem. Na meg persze Damien összes jelenete, azok zseniálisak.

R: Hogyan kezdődött számodra a színészkedés?

Joanna: Amikor a főiskolát kezdtem édesapám benevezett engem a Hawaii Shakespeare versenyre, anélkül, hogy nekem ilyen jellegű képzettségem lett volna. Végül a második helyen végeztem és azt gondoltam, hogy "Nahát, nem vagyok totál gáz!" Ezekután a Loyola Marymount Egyetemre mentem, az ottani színház szakra, de igazából a filmes és TV-s szerepek vonzottak miután leérettségiztem. A Madison County az első nagy filmem és ez egy fantasztikus bemutatkozás!

R: Van kedvenc horrorfilmed?

Joanna: Nem tudom, hogy igazából horrornak számít-e, de az Oldboy az egyik kedvencem. Miután megnéztem azt a filmet nem tudtam mást mondani, mint, hogy MIVAN?! MIÉRT?! MIVAN?! MIÉRT?! Apám, az a film évekig motoszkált a fejemben.

R: Szerepeltél a Gyilkos elmék - Alapos gyanú című sorozatban. Milyenek voltak az ottani élmények, tapasztalatok?

Joanna: Nagyszerű élmény volt abban a sorozatban szerepelni. Forest Whitakerrel és Janeane Garofaloval dolgoztam együtt, valami hihetetlen volt. Miután a Madison County-t befejeztük már jött is a Gyilkos elmék és megtanultam hogy szép nagy különbség van a független filmek és TV sorozatok között. Az gyönyörű arkansas erdei forgatásról mentem Burbankbe, a lakókocsik közé. Mindkét projekt egy hatalmas móka volt.

R: Mi következik most az életedben?

Joanna: Készülök a Screamfestre, ugyanis október 17-én, hétfőn délelőtt fél 10-kor lesz a Madison County első bemutatója. Nagyon rég óta várunk már erre és el se hiszem, hogy végre eljött ez az idő... Nagyon izgatott vagyok.

Aztán majd bemutatkozom egy komédiában is, na és persze keresek egy újabb mókás filmet, amiben szerepelhetek. Ki tudja, még az is lehet, hogy az is nagyszerű horrorfilm lesz. 

Címkék: interjúk

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr833297229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása