Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

American Horror Story

2011.10.02. 16:41 Csabi87

Idő hiányában pofátlan módon megfeledkeztem az American Horror Story-ról, ami egy most induló horror sorozat lesz. Sajnos időm továbbra se volt, de gondoltam összeszedek egy-két dolgot a netről, linkekkel, hogy azért utána tudjatok nézni ezeknek, ha esetleg eddig kimaradt volna. 

A sorozatjunkie-n sok infót találtok a filmről.

Illetve érdemes átfutni pár kulissza mögötti jelenetet a dreadcentral részéről, ha jól néztem ezek junkie-ra egyelőre még úgyse kerültek fel. 

 

Címkék: sorozat web videó american horror story

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr543272014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása