Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Task (2010)

2011.09.23. 18:26 Csabi87
Picit felemás érzéseim vannak/voltak a The Task megnézése után, mert a film nem rossz, viszont a jó nem teljesen ilyen. De mindjárt igyekszem kifejteni mire is gondolok, de előtte pár szót a filmről.
 
A legutóbbi After Dark Horrorfiml Fesztivál terméséből való a The Task is, és azért mindenképpen meg kell említeni, hogy jól ehhez képest jól sikerül darabról van szó. Már csak azért is, mert a 8 legutóbbi filmből olyan 4-5-öt láttam és tulajdonképpen eddig nem futottam bele egy olyanba sem, ami kifejezetten szar lett volna.
 
A film története is egészen jó. Adott egy forgató csoport, illetve pár fiatal, akiket el álrabolnak és malacnak öltöztetnek, majd pedig kiderül mindezt azért, mert bejutást nyertek egy most készülő új TV show-ba a The Task-ba. Tulajdonképpen egy bátorság próbáról van szó és a legbátrabbakat pedig természetesen pénzjutalom illeti. 
 
Hőseink hát bele is vágnak a dologba, egy régi elhagyatott börtönbe kell boldogulniuk és végrehajtaniuk a különböző feladatokat, amelyek során legnagyobb félelmeikkel szembesülnek. Egyébként viszonylag bátor lesz ám mindenki, de hát jó pénzért ugye mindent.
 
A hely története egyébként elég rémísztő, már csak a volt börtönigazgató miatt is, aki egy szaddista pöcs volt és állítólag a szelleme még mindig ott lapul a falak között.
 
Az a helyzet, hogy erre a történetre se mondhatjuk, hogy teljesen eredeti, de azért megállja a helyét és egy jó kivitelezéssel az egyik legjobb darab is lehetett volna az After Dark-os filmek közül.
 
Az egyik bajom az volt, hogy jó darabig szinte nem történt semmi és sajnos nem a suspense jellegű nem történik semmi történt, hanem tényleg semmi. Aztán mikor beindultak az események ott is valami hiányérzet motoszkált bennem. 
 
Picit egyébként tinihorror beütése van a filmnek, én legalábbis ezt éreztem és számomra ez is hátrány volt. Szerencsére azért kapunk egy-két fain jelenetet, pár poén is akad a filmben és összeségében azért rendben van. Egyszeri nézésre kifejezetten.
 
A film végi dupla csavar egyébként picit szerintem szar volt, de az is lehet, hogy én vagyok a kötözködős majom.
 
Mindenesetre a The Task semmiképpen se nézhetetlenül szar, sőt összeségébeén azt gondolom, hogy egy közepes színvonalú filmmel van dolgunk, emiatt pedig a 10-ből 5 pont jár érte.
 
Címkék: szellem gyilkos 2010 amerikai film 5/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr383245604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2011.10.06. 08:17:07

Szerintem igen is jó volt :D
5 pont na ne már :)legyen 7 ok?
A dupla csavar lehet sok volt tényleg...
második rész? jöhet!

Cyril 2011.10.06. 08:19:51

Szerintem igen is jó volt :)
Na ne már 5 pont legyen 7 :)
Az a dupla csavar lehet nem kellett volna...
Folytatás jöhet? Igen!

Cyril 2011.10.06. 08:20:38

Na grat 2x kommenteltem :D
sorry

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2011.10.06. 22:01:40

Megesik a dupla komment :)
Igazából ízlések és pofonok, nekem picit lájtosra sikeredett, de mindenképpen ötletes, a duplacsavar meg abszolút nem kellett volna... nálam az is rontott az élményen... a folytatás meg jó kérdés... most így végig gondolva az After Dark Horror Fesztiválos filmeket eddig asszem nem folytatták egyszer sem... pedig már bemutatták párat az elmúlt években... persze lehet ez lesz a kivétel :)

Cyril 2011.10.07. 00:35:40

Ha nincs az az utolso csavar siman lehet folytatni azon a szálon, és kész a 2. rész :)

süti beállítások módosítása