Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ada: Zombilerin dügünü (2010)

2011.09.18. 12:12 Csabi87

Nyugi nem írtam el a film címét, annyi biztos, hogy írni így kell, a kiejtésben meg nem vagyok teljesen biztos. De ez már legyen az én bajom.

A helyzet az kérem szépen, hogy az Ada: Zombilerin dügünü egy török zombis vígjáték még a tavalyi évből. Emellett azt is érdemes tudni, hogy az első zombis horror Törökországból, na de mondjuk nem is sok horror született még arra felé.

A történet egyébként egyszerű, mint az ágyba szarás. Adott egy esküvő, amire mennek a vendégek, az esküvő pedig úgy, amúgy egy szigeten van. Minden okés egy darabig, hőseink nézik a csajokat, vitatkoznak az ex-szel, vagy csak úgy élvezik ezt a fantasztikus mulatságot. Ám egyszer csak valami nagyon menő táncolgatás közben egy véres ruhába öltözött elmebeteg ront a tánctérre és kezd el embereket harapdálni, őt pedig követik pajtásai. A pokol hamar elszabadul és kezdődik a mészárlás.



Sok durva jelenetet és zombi mészárlást egyébként nem láthatunk, visszaidézve a filmet csak pár ilyen jelenet rémlik, de nincs ezzel baj, sőt ezt talán helyettesítik a poénok, amiből azért van pár a filmben. Nem is gondoltam volna, hogy a törökök ilyen jó pofák is tudnak lenni, de biztos a 150 év miatt vagyok ilyen elítélő velük szemben.

Meg kell azért jegyezni, hogy nem egy világ megváltó alkotás, de első zombis filmnek, még ha többnyire inkább vígjáték egészen jó és szerethető. Persze a zombi filmes sablonok előkerülnek, de ezzel sincs különösebb baj.

Ja igen, amit majdnem kifelejtettem. Kézi kamerás felvételeket láthatunk, ugyanis az egyik esküvői vendég mindent filmre akar venni, később a zombik támadását is, aminél persze gondolhatjuk, hogy na hát el nem dobja a kamerát soha, pedig vannak fosatós helyzetek, de ne akadjunk fent ilyeneken.

A poénokra pedig visszatérve egy részük kifejezetten jó, én párszor fel is nevettem. Két példát említenék is, csak, hogy meggyőzzem az esetlegesen kétkedőket. Jó volt, mikor k"operatőrünk hadakozott az egyik zombival... csak egy lábat látunk, azt hihetjük leölték, mire megszólal, hogy: "Azt hitted elbírsz velem, a gettóban nőttem fel!", meg a másik jó rész az volt mikor az egyik szereplő fingot és erre figyeltek fel a zombik és lendültek támadásba.

Érdekes egyébként az imdb pontozás, eddig 552-en szavaztak és nagy többségében vagy 10 pontot kapott a film, vagy egyet. Hát megosztó.

Én viszont akkor maradok középtájon és a 10-ből 5 ponttal jutalmazom ezt a filmet, amit egyszer mindenképpen érdemes megnézni.

(Bocs a török előzetesért, nem találtam másfélét.)

Címkék: vígjáték zombi 2010 török film 5/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr83229215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása