Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ashlynn Yennie interjú (The Human Centipede 2.)

2011.09.06. 19:58 Csabi87

Az Emberi százlábú második része kapcsán felkerült egy interjú a horrornews.net-re, amit Ashlynn Yennie-vel a film főszereplő nénijével készítettek. Az alábbiakban ennek az interjúnak a fordítását olvashatjátok el. Ha visszapörgettek picit akkor van egy kedvcsináló videó is, az eredeti interjú pedig megtalálható itt.

R: Úgy hallottam, hogy az Emberi százlábú második része sokkal durvább lesz, mint az első, igaz ez?

Ashlynn: Hát, erre a legjobb válasz az, hogy a második rész készítése során Tom (a rendező) az első részt az Én kicsi pónimhoz hasonlította. A rajongók és a kritikusok azt mondták, hogy az első részben nem láttak eleget, úgy hogy Tom ezt figyelembe véve készítette el a második részt és én nem vagyok biztos abban, hogy a nézők készen állnak erre... Úgy hogy készüljetek... mert valami hihetetlen lesz.

R: Milyen együtt dolgozni Tom Six-szel?

Ashlynn: Imádok Tommal dolgozni. Amikor kérdezte, hogy benne leszek-e a második részben, részemről ez nem volt kérdés. Tudnod kell, hogy ő egy jó rendező és mondtam neki, hogy biztos vagyok benne, hogy ismét tud egy százlábút csinálni... mert szeretném.

R: A filmben most 12 emberből áll a százlábú, Te melyik része voltál?

Ashlynn: Nagyon szeretném elmondani, viszont jobb lesz ha nézők majd a filmben látják meg.

R: Melyik volt a számodra legkényelmetlenebb jelenet?

Ashlynn: Általában horror filmet csinálni vicces. A forgatás során sok a viccelődés és jó légkörben dolgozhatsz. Persze nem szeretek nyakig művérben úszni, de egy lánynak is dolgoznia kell... és hát lehetne rosszabb is... nem?

R: Van kedvenc jeleneted a filmből?

Ashlynn: Az egész filmet szeretem. Tetszik, ahogy kikerültem a kérdést... a meglepetést kedvéért.

R: Van valami érdekes történeted a forgatásról?

Ashlynn: Érdekes történet... hmmm... igazából rengeteg dolog történt. Például az első élményem az első forgatási napról: Találkoztam Laurence-szel (Laurence R. Harvey) és kaptam tőle mentás cukorkát, abból a nagyon fincsi fajtából, amit Angliában csinálnak... ez annyira aranyos volt tőle, és ettől feloldottam. Annyira édes srác. Muszáj elmondom, hogy szerelmes lettem belé.

R: Szerinted a valóságban valaha is létezni fog az emberi százlábú?

Ashlynn: Édes Istenem! Remélem nem!

R: Milyen fajta horrorfilmeket szeretsz nézni?

Ashlynn: Jobban szeretem suspense-féle filmeket, mint a slasher-t... ha erre gondolsz. Szeretem a paranormális dolgokat is. Mikor ember ember ellen megy azt bírom, de ha megjelenik valami szellem akkor magamra zárom a bejárati ajtót.

R: Ha úgy adódna, szeretnél csinálni még egy Emberi Százlábú filmet?

Ashlynn: Naná, egy millió dollárért.

R: Na és most mi a következő lépés Ashlynn Yennie életében?

Ashlynn: Élem az álmaimat, itt Los Angeles-ben... az életem most főként meghallgatásokból áll. Éppen új ügynököt keresek, aki tudja kezelni a Százlábú Lányt, és nagyon izgatott vagyok a második rész fogadtatása miatt is, na meg az őszi pilot szezon miatt és talán nem sokára láthattok engem valami mainstream alkotásban is, ami kevésbé százlábús.

Címkék: interjúk

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr223206823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása