Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The 8th Plague (2006)

2010.10.21. 15:40 Tsabee87

A nyócadik csapás. Csak, hogy jól megkapjam, hogy nem tudok helyesen írni (ez egyébként sajnos igaz, de gyakorlom). 4 évvel ezelőtti kis fura filmecske, amit már pár héttel korábban láttam, és igazából várnom kellett azzal, hogy akármit is pötyögjek róla, mert nem is tudtam hova tenni. Azt hiszem tipikusan olyan filmről van szó, amit vagy szeretünk, mert egy picit más mint a mostani tucat horror filmek, vagy utáljuk ugyan ezen okból (bár ez lehet kicsit közhelyes így).
Mikor elkezdtem nézni akkor ez utóbbi érzés kavargott bennem (ilyenre pénzt kiadni, eltöröm a lemezt, stb), viszont, ahogy lecsengett a film, rájöttem, hogy hát ez nem is rossz, sőt (a vége kifejezetten tetszett).

A történet szerint van egy lány, neki van egy húga. A húg kirándulásra indul, aztán el is tűnik, ahogy azt kell. Testvére elmegy az illetékes rendőrbácsihoz (lehet, hogy seriff az) és elpanaszolja neki. A seriff egy tipikus faszfej (aggódó szülők ne vísiccsatok, csúnya szó, de tényleg faszfej), aki azért csak ad egy embert a csaj mellé, akit egyébként hívjunk Launának (ne az embert, hanem a csajt - áh érzem, hogy kezdek teljesen zavaros lenni), már csak azért, mert a filmben is így tesznek.
A mára már elhagyatott (ám de nem bezárt, nem őrzött, akadály nélkül megközelíthető - jó talán egy őr volt, ha az őr volt, számomra nem derült ki) börtön felé veszik az irányt (egyébként 4en vannak ekkor... hát ugye horror filmbe kell az alapanyag). Útközben felszedik a félmeztelen fát vágó, kötelezően izmos és egyféle mimikájú volt börtönőrt, mert ő ismeri a helyet, osztán mennek is a börtön felé.

Eddig gondolom stimmel, amit még tudni kell, hogy a börtön azért zárt be, mert megmagyarázhatatlan jelenségek történtek a falakon belül. Ezek aztán persze az illetéktelen behatolókkal is megtörténnek, tehát jaj nekik.

Ez a sztori egyébként nem is rossz, ugyanis valamiféle megszállós, ugyanakkor zombis  (legalábbis úgy viselkedtek) maszlagot kapunk, ami szerintem működőképes. A rossz pont a kamerarángatós barom miatt van, illetve amig még baj, hogy "mindent" félcentiről láthatunk, szerintem egy picit zavaróan. Ám de vért kapunk bőven, már sokat is (azért nem annyit, mint a Barlang végén), hullák szintén gyűlnek és ez jó, mert a szerep azon részével már könnyen elbánnak a szereplők. Jó igazából csak a keménytökű DJ Perry volt, aki ellenérzést keltett bennem, és sajnáltam, hogy nem volt mimikája, de lehet így kell eljátszani a börtönőröket.

A rendezői széket Franklin Guerrero Jr. teste töltötte ki, akinek emellett egy rendezése van 2008-ból, szintén horror kategóriás filmről van egyébként szó (Carver). A sztori részint az övé, de J. Michael Whalen és Eric Williford is besegített. Lényegében mindkettőjüknek nevéhez ez az egy film köthető.

Déjé Perry védelmében meg azért az mindenképpen megemlítendő, hogy valami baromi sok készülő filmben ott van a stáblistán, illetve az elmúlt években azért elég sokat foglalkoztatták, szóval biztos ügyes ő.

Mindezek ellenére, vagy éppen pont ezek miatt (nézőpont kérdése) én azt gondolom, hogy egy erős 6-os jár a filmnek. Amiket írtam nekem elég zavaróak voltak, viszont a sztori jó, a vége jó (én még azt is ki merem jelenteni - persze csak így zárójelben - hogy nem arra vártam, ami történt).

 

Címkék: 2006 zombi megszállás amerikai film 6/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr732386249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása