2013 legjobbjai by wodahs krad
Ezen a listán azok a 2013-as horrorfilmek szerepelnek, melyeket láttam és vagy érdekesek volta, vagy pedig azt hittem, hogy érdekesek. Nem is húznám, tovább az időt kezdjünk bele.
5. Vér bibliája
Sok lesz kicsit Amerikából így hát jöjjön egy német horror a Vér bibliája. A középkorból indul a cselekmény és a jelenkorban fejeződik be. Na, jó ez elég tömör volt. Szóval a középkorban élt egy boszorkány ki halála előtt vérrel belefirkálta varázsigéit egy bibliája, amit később egy egyetemista lány talál meg és barátnőivel használják is a varázslatokat. Nekem ilyen nyári amcsi piteszerű filmként pont bejött. Frissítő kis mozi, ezért került az 5. helyre.
4. V/H/S 2
Bármennyire is szerettem volna, hogy a V/H/S 2 dobogós legyen valahogy nem vitt rá a lélek. Az 1. rész sokkal jobb volt szerintem. A 2. részben túl sok volt a zombi, meg UFO és az ilyesmik. Semmi hihető nem volt bennük és még ijesztő sem akart lenni sehogy sem. Az 1. rész legalább picit hihetőbb volt. Sajnálom, de ez nálam csak a 4.
3. Gonosz halott
Dobpergést kérek elvégre a dobogósokig jutottunk így van szerencsém bemutatni a 3. helyen a Gonosz halott c. remake-et. Ez szó szerint egy durva, morbid, drasztikus horror sok vérrel és trancsírozással. Még talán kicsit ijesztő is lehet azoknak az egyéneknek kik nincsenek hozzászokva ezekhez a filmekhez. De azért ennek is a gyengéje, hogy alulmúlja az eredetit, mely valamivel jobb lett. Hát valahogy a 80-as években jobb horrorok voltak kínálva, mert akkor a rendezőnek a kreativitására kellett hagyatkoznia nem pedig a számítógépes effektek fegyvertárára.
2. Köpök a sírodra 2
2. helyen végzett a Köpök a sírodra 2. A történet egy lányról szol, ki modellkedni szeretne, és ingyen portfólióval csábítgatja magához 3 csávó. Még minden szép és jó lenne, de mikor Katie kijelenti, hogy nem vetkőzik, le az egyik srác beindul rá és a lakásán megerőszakolja. Ezek után hazaviszik, a lányt Bulgáriába ahol a pincében tartják fogva, kínozzák és erőszakolják. Mikor már nem tudnak, vele mit kezdeni egy ládában elássák. Balszerencséjükre a lány túléli és bosszút esküszik kínzói ellen. nekem nagyon tetszett a film, mert volt valóságalapja és lássunk csodát a gonoszok elnyerték méltó büntetésüket.
1. Chucky átka
Egy újabb remake következik, mely nem is sikerült olyan rosszul. Ez abból is látszik, hogy nálam az 1. helyre kerül. Sok jót lehetne mondani erről a filmről többek közt nem egy újabb verziót csináltak, hanem próbálták összhangba hozni az 1. résszel. Chucky alakja kicsit bizarr volt eleinte, de hál istennek kiderült, hogy csak álca és morbidabb a feje, mint valaha. Mondjuk 1-2 baki fellelhető a filmben, de csak főként a tolókocsis lányt illetően. Chucky még most is jól végzi a dolgát. kreatívan öldököl és élvezi. A végén még feltűnik Tiffany is, ki Chucky felesége.
Ennyi lett volna a 2013-as toplistám, remélem valamennyiőtöknek elnyerte a tetszését és talán meg is néztek párat közülük. Boldog új évet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.