Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fekete hattyú (2010) - Black Swan

black-swan-2.jpgNatalie Portman és az Oscar-díjat érő alakítás. A Fekete hattyú egy igazán remek film, amit érdemes látnod.

A kritikánkat a Horror-Filmek.hu oldalon találod.

 

Címkék: 2010 amerikai film 9/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr187555858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.06.23. 21:03:48

Vannak benne férfiszerűek tökösgatyában?

GinnyWinchester 2015.06.24. 00:31:55

@mejicano: :D :D Vannak de alig észrevehető, csak egy van amelyik többször is szerepel, aki a férfi főszerepet táncolja de annyira nem vészes :D

2015.06.24. 10:40:08

Biztos nem rossz film ez, ilyen szereposztással, de én annyira utálom a balettot, hogy inkább kihagyom. Vagy inkább balettet?
Ja, és nehezményezem, hogy N.P. filmjeiből kihagytad a Star Wars 1-3- at.
De ez csak a megszállottságom miatt van :)

2015.06.25. 01:11:46

Ezt en titokban megneztem volna amikor ez ment a mozikban, de meg nem lattam, pedig en nagyon-nagyon szeretem a balettet, es Csajkovszkijt is :) De a kozhelyeket kevesbe, es sajnos amikor ez ment a mozikban, ezt lehurrogtak azok a filmbubusok akiknek en akkor adtam a szavara, azt mondtak, hogy foloslegesen van hypeolva. (Ugyanakkor ezek a szemelyek a Drive-ot peldaul nagyon ajnaroztak pedig annal foloslegesebben hypeolt filmet mar regen lattam, na mindegy ez nem ide tartozik, csak ugy magamnak mondtam, hogy legkozelebb kevesbe kene hallgatnom a filmbubusokra :)) Szoval en akkor elgondolkodtam, a Hattyuk tava ugyebar egy ezereves sztori, egy tipikus fekete-feher (szo szerint) tortenet, a jo es a gonosz satobbije, es amiket olvastam errol a filmrol, az pontosan az volt, hogy ez egy ugyanilyen binaris ellentetpar, a ket balerina rivalizasa, illetve hogy ez megis egy szemelyiseg, a balettben is ez a funkcioja annak, hogy egy balerina tancolja el a ket szerepet, es akkor ez a film is csak az ismert ostortenet a noi szerepek konfliktusairol, hogy szajha vs feleseg vs anya vs szuzleany szerepnek mind meg kell megfelelni, stb stb. Szoval ezt ugye az ember mindig latja, ha ezt a balettet nezi meg, es tobbnyire nem az ezerszer latott sztori miatt szeretjuk, hanem a zene es a tanc miatt, a koreografia meg a rendezes meg az eloadasmod, amitol ez melyseget kap, es ha pont ez nincsen meg a filmben, csak a sztori, de a zene meg a tanc nelkul, akkor azt en mitol akarnam megnezni? :D Szoval nem tettem igy. De de de... most megis megneznem megis, szoval ez egy jo ajanlo volt, koszonom szepen! :D

GinnyWinchester 2015.06.25. 02:26:20

@mejicano: Én se vagyok nagy balett-fan, unalmasnak tartom (pedig sok évif ritmikus gimnasztikáztam és van köztük hasonlóság), de ebben tényleg nem az a lényeg.
Direkt nem a SW filmeket akartam odaírni, én is imádom őket de mondom inkább írok valami mást, azokat úgyis majdnem mindenki látta :D

GinnyWinchester 2015.06.25. 02:26:53

@mojyo: Örülök ha segíthettem, mindenképp érdemes megnézni, tényleg jó film, remélem tetszeni fog :)

Syracuse 2015.06.25. 19:11:58

Én semmilyen kérdést nem tettem fel, ugyanis pszichothrillernek tökéletes, még ha horrornak nem is megy el, bár sok olyan filmről írtatok már, amihez képest ez #1 horror in the world.

2015.06.26. 12:00:45

@GinnyWinchester: Szerintem a RSG sokkal jobb, nem fogod elhinni, de azt meg szoktam nézni. A balett olyan természetellenes, főleg ha pasik űzik. Vagy mik azok...
Láttam már nem egyet,(merthogy zenész vagyok/voltam),a Hattyúk tavát is, de inkább a zenét élveztem. Csajkovszkij nagy király volt.
Na de itt most a filmről van szó, bocs, hogy belezavartam.

GinnyWinchester 2015.06.27. 00:47:30

@Syracuse: Örülök hogy vannak még értelmes emberek, az ilyen filmekre régebben jöttek a szép kommentek h hogyan kerültek ide fel, stb. :D Egyetértünk, írtunk már ennél sokkal kevésbé horror filmről is :)

GinnyWinchester 2015.06.27. 00:48:43

@mejicano: Áhh a balettben én is csak a zenét imádtam, a táncot már kevésbé :P És igen, Csajkovszkij atom volt :)
Semmi gond, elvégre ez is témája a filmnek :D

süti beállítások módosítása