Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Under the Dome 3. évad - videók

2015.05.22. 18:23 Csabi87

Számomra teljes meglepetés, hogy nyáron jön az Under the Dome 3. évada.

Történt ugyanis, hogy az első, szerintem egészen korrektül sikerült évad után a széria kifordult önmagából és egy röhejes paródiaszerűségbe csapott át. Szerettem volna, viszont mégsem bírtam tovább nézni és nem is foglalkoztam vele többet. 

under-dome-season-3-spoilers.jpg

Viszont a sorozat csak kitartott és jöhet a harmadik évad is. Mi ez, ha nem isteni csoda? A nyár első számú drámája. Ezt mondjuk már a hárijánososkodó előzetes állítja. A hírek szerint a készítők azért újra gondolták az előző felemásnak ítélt évadot és most aztán majd gatyába ráznak mindenkit. Állítólag kiderül, hogy mitől alakult ki a Búra - úgy tűnik semmiről nem maradtam le - és állítólag az új nézők is gond nélkül be tudnak szállni.

Az ízelítőkért kattintást kérünk. Kezdés június 25-én.

Címkék: sorozat előzetesek under the dome

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr117483054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása