Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fear Clinic (2014)

hát inkább csak Clinic...

2015.02.25. 18:29 Craig426

fear01.pngNos, egy ideje vártam már erre a filmre, még ha nem is tűkön ülve, azért gyakorta nyugtáztam, hogy már nincs sok hátra, hogy megnézhessem. Noha pontosan tudtam előre, hogy nem lesz nagy eresztés, mégis hajtott a kíváncsiság vajon mi lesz itt.

Ennek pontosan két oka volt, az első Robert Englund, őt nem hiszem hogy be kell mutatni, Mr. Krueger azért mégiscsak Mr. Krueger. A másik pedig Corey Taylor (Slipknot, Stone Sour), aki ugyan nem színész, hanem zenész, de személyes kedvencem, így nem volt kérdés, hogy érdekel mit hoz össze ez a film...Hát nem sok mindent, ki is fejtem alább.

A film rendezője Robert Hall (Laid to Rest, Chrome Skull: Laid to Rest 2), aki eddig mint maszkmester és speciális effektekért felelős szakember bizonyíthatott (horror)filmes körökben. Rendezőként nem sok mindent mutathat fel, de az azért megjegyzendő, hogy a 2009-es Fear Clinic sorozat öt része is az ő nevéhez fűződik, így nem véletlen hogy mostani alanyunkat is ő jegyzi.

Történet egyébként egy magánkórházról szól, ahol a főorvos Dr. Andover (Robert Englund) kifejleszt egy masinát, ami segít a pánikbeteg és mindenféle fóbiákkal rendelkező embereknek megküzdeni félelmeikkel, úgy, hogy újraélhetik kritikus életeseményeiket. Viszonylag kevés ember él a lehetőséggel és úgy néz ki nem is véletlenül, hisz egykori, gyógyultnak kikiáltott páciensek is mind előkerülnek, mondván félelmeik visszatértek és erősebbek mint valaha. Aztán elkezdenek elhullani, meg furcsán viselkedni, tudjátok mindennapos dolgok.

fc_hr_gf_38--2_copy.jpg

A helyzet az hogy az alaptörténet érdekes, én legalábbis annak tartom, hisz a félelem az alapja magának a horrornak, az már megint más kérdés, hogy a horrorok nagy többsége félelem kiváltására alkalmatlan, de ez már inkább rendezői vagy színészi probléma. Itt mind a kettő jelen van, sajnos nem tudok más mondani, minthogy a film unalmas. fearclinic.jpg

Kapunk egy kevés karaktert akik a szokásos sztereotípiákat személyesítik meg, ilyen például a kemény arc, a "szomszédlány" vagy például az első ránézésre is pszichopata srác, de mindannyian annyira semmilyenek, hogy a film nézése közben egyáltalán nem érdekelt mi lesz velük. Sokkal inkább lekötött a csemegebajszos Corey Taylor easter-eggek keresgélése, Slipknot pólós kisfiú, vagy hogy a tag saját magát hallgatja a kocsiban.

Azért nem veszek el mindent a filmtől, volt jó ötlete is. A két lábon járó, manifesztálódott félelem például egészen kreatív, még akkor is ha nevetségesen volt kivitelezve. De sajnos ezen kívül nem tudok mit pozitívumnak felhozni.

Végtére is nem csalódtam, hisz előre tudtam mi vár rám, unalmas, vontatott és nagyon lassú. Félni nem fogtok rajta, sőt még csak izgulni sem, nyugodt szível elkerülhető alkotás ez.

4/10

Címkék: 2014 amerikai film 4/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr127197539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GinnyWinchester 2015.02.25. 19:45:16

Minden szóval egyetértek, én jól szórakoztam rajta az említett két ok miatt (Englund és Taylor) és amikor a csemegebajuszt megláttam, na akkor minden esély elszállt, hogy bármennyire is komolyan vegyem a filmet :D

2015.02.25. 20:50:13

Szomorú vagyok, még nem láttam, de akartam...Csakis Englund miatt amúgy.
Ezen írás után már nem biztos, hogy megnézem.

süti beállítások módosítása