Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Úgy tűnik véget ér a Constantine sorozat

2014.11.24. 17:12 Csabi87

Annyira mondjuk nem eszik forrón azt a kását, de az NBC egyelőre leállította a forgatásokat, ami azt jelenti, hogy 13 rész lemegy és a csatorna egyelőre nem kér többet a démonvadászból. Ez mondjuk még nem jelenti azt, hogy el is kaszálják a sorozatot, bár ilyen esetben sokszor ez lesz a vége. 

constantineseries.jpg

Az első évad tehát plusz epizód berendelés nélkül marad, ősszel viszont lehet, hogy az NBC újból neki akar majd futni, ez sok mindentől függ, így egyelőre, aki bírja a sorozatot bizakodhat, bár látva a mostani számokat nem vennék rá mérget, hogy valaha is lesz még folytatása.

A Matt Ryan főszereplésével készült széria első részéről itt írtam, szerintem annyira nem volt vészes, bár annyira jó se, hiszen azóta se néztem meg újabb részeket.

Címkék: sorozat constantine

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr596929309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketioz 2014.11.24. 19:14:49

Én sajnálnám ha vége lenne, szerintem nagyon jó kis sorozatt. Mérfölddekkel jobb mint a mozifilm volt... Kicsit hajaz a Supernatural-ra, de jobban bejön :)

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2014.11.24. 21:57:40

Tegnap szenvedtem végig a 4. részt, hát egy rakás sz.r szerintem az egész. Részemről kasza... nagyon meglepne, ha 13 rész után kapna folytatást.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.25. 08:54:26

Sajnálom, pedig csak a pilotot láttam. Az nem volt rossz.

autosvilag.com 2014.11.25. 14:32:01

Sajnos az első 4 rész alapján azt kell mondani, hogy nagyon nem sikerült átugrani azt a bizonyos lécet. Sok minden hiányzik a sorozatból, az ismeretterjesztésen kívül az akció is. Legalább már Constantine elkezdett dohányozni.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.11.26. 12:25:30

Ha véget ér az évad, akkor megnézem, a kezdés nekem is tetszett, igaz tényleg nem annyira, hogy folytassam is. Majd meglátjuk meddig jutok vele :)

süti beállítások módosítása