Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ugye tudod, hogy 2015-ben megint jönnek az égből pottyant cápák

2014.10.29. 18:26 Csabi87

Talán kijelenthetjük, hogy a Sharknado a Syfy és az Asylum egyik legnagyobb dobása, hiszen abszolút kimeríti az annyira rossz, hogy már jó témakört.

A siker jele pedig az, hogy valamikor 2015-ben a harmadik rész is megérkezhet. Egyelőre nem sokat tudni a projektről, annyi bizonyosnak látszik, hogy most majd tavaszi szüneten mulató fiatalokat kell megmenteni az égből repülő cápáktól, de állítólag a veszély minden eddiginél durvább lesz.

Érkezett egy artwork is a produkcióhoz, amit sajnos egyelőre nem találtam meg nagyobban, viszont az azért látszik, hogy az űr is befigyel. Csak nem? Meglátjuk.

Az első részről itt írtunk, a másodikról pedig emitt.

Sharknado-3.jpg

Címkék: sharknado 3

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr516844999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szujó Norbert 2014.10.30. 15:45:47

A második rész után féltem, hogy kifulladt a széria, de most bizakodó vagyok. Kozmikus Sharknado... nem is rossz!!! :)

süti beállítások módosítása