Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Strain - Jön az utolsó rész

2014.09.30. 15:41 Csabi87

Október 5-én fejeződik be a The Strain 1. évada - az ugye megvan, hogy lesz második? - amihez a tovább mögött egy kis előzetes is van. Egyelőre én még nem mertem megnézni, mivel egy kicsit lemaradtam a sorozattal, de legalább van, mit pótolnom.

Ne feledd, a széria könyvváltozatának első kötetét most akár meg is nyerheted, ha velünk játszol.

Címkék: sorozat előzetesek the strain

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr636747409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása