Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Extant - Véget ért az 1. évad

2014.09.28. 18:13 Csabi87

Halle Berry sci-fi sorozata elfogyott legalábbis ami az első évadot illeti, azt meg nem tudni, hogy vajon lesz-e folytatás vagy akármi. A CBS fejesei szerint a dolog nyereséges volt, ilyen téren tehát könnyen megtörténhet a dolog, viszont ha nem az se baj, a történet kerek egész volt és ugyan minek folytatni.

Őszintén szólva a kezdésnél azt hittem, hogy sokkal nagyobb durranás lesz a sorozat. Nem is feltétlen a minőséget és magát a szériát illetően, inkább a körülötte lévő hajcihőre való tekintettel. Ennek ellenére a tengerentúlon sem lett egy őrült nagy kedvenc, itthon pedig szintén nem szaggatott kerítéseket. Sokan 2-3 rész után hagyták rá, míg mások rápakoltak még néhány lapáttal, de a lényeg, hogy a többség még az évad vége előtt letett a sorozatról.

extant1.jpg

Igazából 4 rész után én is úgy döntöttem, hogy majd a végén egybe dúrom le, viszont ettől függetlenül határozottan érdekelt, hogy mi lesz a történetből.

A nagy csavarok és az igazán kiszámíthatatlan fordulatok elmaradt és talán pont emiatt süllyedt bele a széria a középszerbe. Persze már az alapfelvetés, hogy egy nő visszatér egy űrben lezajló expedícióból, de nincs egyedül, mert vélhetően egy földönkívüli lényt hordoz magában, már egy kicsit klisészagú volt. A másik főbb szál, a humándroid vonal sem feltétlen újszerű, a mögöttes összeesküvések pedig legalább annyira kopottak, mint egy elnyűtt póló. 

Ugyanakkor unalmasnak mégsem nevezném a sorozatot, hiszen az ismerős fordulatok és a nem feltétlen eredeti ötlet ellenére egy pofás castinggal sikerült javítani az összképet. Halle Berry szerintem jó színész és itt is jól teljesít. Goran Visnjic pedig számomra mindig is kimaradt, mert fél epizódot ha láttam a Vészhelyzetből, viszont úgy gondolom itt kellően szimpatikus figura volt, még akkor is, ha néha úgy tűnik túljátssza a szerepét.

extant2.jpg

Pierce Gagnon pedig egy ügyes gyerekszínész, aki egy percig nem idegesített, de Brad Beyer, Maury Sterling és Michael O'Neill is teljesen korrekt volt.

A történt nem volt egy nagy durranás, viszont a körítés mégis átgondolt volt és ötletes volt az elénk tárt jövőkép, még ha néhol kicsit szerényre is sikeredett.

Összességében talán nem sikerült egy junkie-fogó sorozatot kreálni és az érdekesség, hogy nem ez az első sorozat, amit Steven Spielberg nevével fémjeleznek, a végeredmény pedig mégsem egy átütő siker. Persze az Under the Dome lehet megér egy harmadik évadot, de azért a mostani évad inkább a vicc kategóriába tartozott, a Falling Skies szintén műsoron van egy ideje, ugyanakkor a Terra Nova gyorsan leköszönt és A folyó is félbe maradt.

extant3.jpg

Az Extant folytatás pedig talán felesleges volna, hiszen a lezárást követően nem igazán lehet hiányérzetünk.

Akármilyen kiszámítható is volt az évad én bírtam, lehet mert kevés sci-fit nézek. Igaz jobbat is eltudtam volna képzelni, de darálva egynek elment, sőt titkon egy kicsit talán élveztem is. Viszont azt is megtudom érteni, hogy volt olyan, aki a 40 percet inkább valami értelmesebb dologra szánta. Viszont azért nem volt ez olyan rossz se.

 

Címkék: sorozat extant

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr296739211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.09.29. 09:08:22

a 8. részig néztem aztán úgy döntöttem bevárom a végét és dara. Nem tudom, hogy miért de valahogy annyira nem érdekelt, hogy minden héten leüljek elé. :S

süti beállítások módosítása