Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

B-szagot húzva maga után érkezik a Halálos kitérő 6

2014.09.10. 21:27 Csabi87

Október 21-én dobják piacra a Halálos kitérő 6. részét lemezeken, illetve HD formátumban is, természetesen a tengerentúlon.

A sokat megélt széria az idő múlásával vesztett bájából, de talán nagy lejtmenetről nem beszélhetünk, hiszen egy idő után a színvonal ugyan megzuhant, de a Declan O'Brien-féle részek legalább stabilan tartották azt a minimális szintet, a széria rajongói pedig, ha titokban is, de szerették és várták az újabb részeket.

wrong-turn5.jpg

A stúdió persze tisztában van és volt ezzel, ezért azt a jó pár ezer dollárt mindig átutalták a készítők számlájára és nem történt ez máshogy most sem. 

A rendezői széket viszont O'Brien helyett Valeri Milev kapta, aki a Re-Kill és a Code Red című nem túl acélos filmeket rendezte az elmúlt évből, így pedig nem feltétlen kell minőségi ugrásra számítani. A most érkezett előzetes is ezt támasztja alá, de aki rajong a randa gonoszok véres csínytevéseiért, az most is dörzsölheti a tenyerét.

Egyébként a briteknél egy horrorfilmes fesztiválon már bemutatták a végeredményt, még augusztusban, az ottani közönség egész elégedett volt. Októberben meglátjuk.

Címkék: előzetesek wrong turn 6

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr566687227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2014.09.11. 09:44:15

ez már a 6.-nál jár?
bevallom, én csak az elsőt és a harmadikat láttam. azok tetszettek, de úgy látszik nem követtem eléggé a sorozatot, jócskán lemaradtam :-)

Holtsav 2014.09.13. 16:05:27

És ez folytatás lesz, vagy az öthöz hasonlóan a 4 és az 1 között játszódó előzmény?

süti beállítások módosítása