Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az Ideglelés rendezője, most a jetit hozza el

2014.08.26. 20:57 Csabi87

exists-1.jpgEduardo Sánchez még 1999-ben csinálta meg a szerencséjét az Ideglelés című horrorral, ami kis pénzből készült és rengeteget kaszált, a sikert viszont azóta sem sikerült megismételnie.

Értem mindezt pénzügyileg, mivel az Ideglelés több mint borzalmas és az egyik legtúlhypeoltabb filmek egyikének tartom. Sánchez mindenesetre időről-időre előrukkol valamit. Emlékezhetünk például a Lovely Molly-ra a közelmúltból, ami úgy volt szar, ahogy. Viszont érdemes megjegyezni, hogy a direktor a V/H/S 2. részében kapott egy szegmenst, ami viszont jól sikerült, sőt az Alkonyattól pirkadatig sorozat egy epizódjának rendezésére is felkérték.

A legújabb agymenésében a jeti nyomába szegődik, amiben 5 főhőse segít neki, akik elindulnak az erdőbe, ott meg jön a szóban forgó vadállat. Nahát, mintha láttuk már volna ezt úgy 4260-szor, de sebaj. Az előzetes meglehetősen B-szagot áraszt magából, de biztos van, aki él-hal a found footaga témáért. Na ők most örülhetnek.

A poszter, amúgy még korrektnek is nevezhető.

Exists-poszter.jpg

Címkék: előzetesek poszter exists

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr716639257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syracuse 2014.08.27. 11:10:45

Szerintem külön "ötletes" azzal reklámozni a filmet, hogy "A Blair Withc Project rendezőjétől", így aki megnézte volna, annak is elmegy tőle a kedve. X'D

2014.08.27. 13:31:25

En szerettem az Ideglelest, de hozza kell tenni, hogy 12 eves voltam amikor ezt vetitettek, es akkor nagyon menonek ereztem magam, hogy besunnyogtam a moziba egy igazi, korhataros horrorfilmre :D Szoval amugy nagyon is lehet, hogy ilyen hulyegyerekeknek valo, mint amilyen en voltam 12 evesen, de akkor is nagyon tetszett benne az a para, hogy nem jelenik meg benne semmifele jeti, meg boszorka, meg szellem, meg ufo, meg szorny, ennekem meg mar ettol a plakattol is elmegy a kedvem, ha latom, hogy ebben lesz valami gagyi cgi-gorilla akitol elvileg fraszt kene kapnom de helyette csak a rohogogorcs jon, vagy a felhaborodas, vagy valami ilyesmi. :D

Le Orme 2 2014.08.28. 06:47:27

legtúlhypeoltabb - Anyád!

Syracuse 2014.08.28. 11:07:02

@Le Orme 2: Miért mi, ha nem az? Anno mindenütt az ment, hogy "megtalálták az elveszett felvételeket", stb. Még ha tényleg így lett volna, akkor elment volna egy dokuhorror-szerűségnek, de beszaratni akkor se tudna igazán. Engem legalábbis nem.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.08.28. 11:48:47

@Syracuse: szerintem magával a szóhasználattal van gondja az úrnak :)

süti beállítások módosítása