Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Under the Dome - Elkezdődött a 2. évad

2014.07.02. 14:00 Csabi87

Húha. Úgy rémlik, hogy tavaly az év egyik kellemes meglepetésének tartottam az Under the Dome-ot, egy olyan produkciónak, ami a jól sikerült King-adaptációk közé tartozik, már pedig ugye abban nem dúskálunk. Az évadzárónál pedig még izgultam is egy kicsit, hogy na vajon mi lesz. Meg, hogy mikor érkezik a folytatás.

1 hét után azonban elfelejtettem, és csak most eszméltem, hogy jé már elkezdődött. Megnéztem és kár volt. Másra emlékeztem, ennél szebbre és jobbra.

Vigyázz! A tovább mögött spoilerezés következik.

utd-2-1-1.jpg

Mintha egy kicsit laposabb lett volna a kezdés, mint az előző évad, de az is lehet, hogy csak én nőttem fel vagy változott a jó érzékem. A franc tudja, mindenesetre ez így semmiképpen sem volt meggyőző.

A korábbi évadot az akasztásos jelenetnél hagytuk abba, és habár a készítők jelezték, hogy két karakter rögtön a kezdőrészben a leveses tálban végzi, azért lehetett sejteni, hogy ez nem Barbie lesz, de nem is Big Jim - a mostani részben talán ő volt az egyetlen, akinek a munkájáért én fizetnék, a többiek maximum homlokpuszit érdemelnek. 

utd-2-1-4.jpg

A távozók egyébként apró meglepetésként szolgálhattak, bár ugye a Lindát alakító színésznőről lehetett tudni, hogy más sorozatban kapott szerepet, Angie pedig tovább húzta, mint a könyvben, de olyan biszem-baszom halált kapott szegény, hogy én szégyellem magam a készítők helyett. 

utd-2-1-3.jpg

Tök érdekes dolog az is, hogy néhányan a The Walking Deadet és az ottani drámát meg történetvezetést szapulják, na ők messziről kerüljék a Búra környékét, hiszen itt ezek a részek hatványozottan rosszak. Semmi feszesség vagy lüktetés nem volt a kezdésben, habár a mágneses Búra egy izgalmas ötlet volt és ehhez kapcsolódóan kaptunk szanaszéjjel mágnesezett házat, meg a Búrára tapodó fémtárgyakat, ezek viszont jól néztek ki és semmi több.

utd-2-1-2.jpg

Az új szereplők egyelőre szintén gyenguszok, az újonnan feltűnő nagybácsinál és a tanárnéninél még Stephen King "Adjá mán még kávét!" jelenete is hitelesebb volt.

Lehet én vagyok egy kicsit borúlátó, de ez a kezdés korántsem volt elégséges, ez pedig azért lehet baj, mert a nézettség elég sokat esett vissza - bár aznap még így is a legnézetettebb volt - egy ilyen kezdés után pedig baromi kíváncsi leszek a folytatás nézőszámára.

utd-2-1-5.jpg

Címkék: sorozat under the dome

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr626467729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása