Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Enemy (2013)

2014.05.29. 18:22 tfsello

enemy.jpgDennis Villeneuve legújabb filmje hozza a direktortól megszokott színvonalat. Kiváló rendezés, izgalmas történet, amely talán nem lesz mindenkinek a szíve csücske, de ha bírtad a direktor korábbi filmjeit, akkor ez sem fog csalódást okozni.

A filmről a Horror-Filmek.hu oldalon írtunk.

 

Címkék: 10/10 spanyol film 2013 ajánlók kanadai film

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr806211873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.05.31. 00:17:32

Állati unalmasak már ezek a tudathasadásos sztorik. Rengeteg ilyet láttunk: fight club, shutter island, meg ezer másik. Hiába jó rendezés egyébként, ez a téma már nem bír el több filmet, egyszerűen érdektelen. Nem értem, hogy lehet erre 10/10-et adni. Az imdb 7/10 is nagyvonalúnak mondható.

tfsello 2014.05.31. 00:27:07

azért 10/10, mert az utóbbi idők egyik legjobb filmje :) persze, csak számomra, ahogy látom :)

wolferl 2014.05.31. 03:40:39

Ez sokkal több, mint egy sima tudathasadásos thriller, nagyon jó film, abszolút értem a rajongást. Én inkább Bunuel és Lynch hatását említeném, de önállóan is megállja a helyét. Kötelező darab.

agika88 2015.02.12. 00:38:01

Bennem is mély nyomot hagyott, de azért csak egy jó 8/10et adnék rá. Először mikor végeztem vele, nagyon nem tetszett, h mi volt ez az egész hülyeség. De aztán leülepedett. youtubeon van róla egy jó kis komplex magyarázat ;)
www.youtube.com/watch?v=v9AWkqRwd1I

butyokkapitany 2015.04.14. 14:21:38

Örülök hogy találtam embert akinek szintén tetszik, számomra az ilyen WTF végű filmek egyik legjobbja. Majdnem egy időben láttam a Resolutionnal, és habár a két film egészen más műfajban mozog, a katarzis nálam kb ugyanolyan volt. Maximálisan ajánlom én is, a másik említett filmmel karöltve.

süti beállítások módosítása