Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pániq-Szoba „Lost” élménybeszámoló

Kipróbáltuk az óvóhely 2-es pályáját

2013.11.14. 17:49 Herschmi

539664_258212974280108_608469639_a.jpgKi gondolta volna, hogy Budapesten a Szent István Bazilikától pár méterre az épületek pincerendszere egy valódi óvóhelyet rejt több tíz centis betonfalakkal és acélajtóval? Ez a pincerendszer rejti a Pániq-Szoba 1-es és 2-es pályáját, melyekben Ti is kipróbálhatjátok, milyen érzés bezárva lenni, és mindössze 60 percetek van kiszabadulni.

Szerencsére kivételesen ismertem a bazilika környékét, így könnyen megtaláltam az épületet, amely a Pániq-Szobát rejti. Kellemesen hűs pincében találtam magam, majd kínomban vigyorogva közöltem, hogy olyan szerencsétlenül jött ki a lépés, hogy a játékra összeszedett kis csapatom össz-vissz egymagamból áll. A srácok kicsit vakargatták a fejüket, majd azt tanácsolták, hogy az előre megbeszélt Fűrész pálya helyett inkább a Lost-ot próbáljam ki, onnan még van is esélyem kijutni 60 perc alatt, ha nagyon ügyes vagyok.

47181_280959975338741_1440284138_n.jpg

Részemről rendben volt a csere, becsapódott mögöttem az ajtó és elkezdhettem a játékot. Kellemes kis teremben találtam magam, pálmafák és trópusi növények vettek körbe, mellette hangulatos zene szólt. Igazi Karib-szigeteki hangulat uralkodott a szobában, szívem szerint ledobtam volna a ruháim és csobbantam volna egyet, ha még egy kis medencét is sikerült volna beépíteniük a srácoknak.

Na de gyorsan észbe kaptam, ahogy a kijelzőre néztem és láttam, hogy sebesen peregnek a másodpercek. Kemény dió volt a szoba egyedül, de a kedvem nem szegte, elkezdtem azonnal kutatni a falak mellett és a sarokban hagyott csontváz körül. Furcsa érzés volt egyedül játszani, de elég jól haladtam a feladatokkal, egy kivétellel. Az viszont úgy megizzasztott, hogy fel is adtam, hogy valaha is megoldjam. Az volt a bosszantó, hogy szerintem nem egy nehéz feladvány volt és bárki más öt perc alatt megcsinálta volna, én meg ha 2 órát ülök felette, akkor sem ment volna.

419234_280959992005406_1804199161_n.jpg

Kijutnom nem sikerült végül, pedig közel jártam hozzá és elég kevés segítséget kaptam mellé. Elkenődve nem voltam, a srácoktól így is sok dicséretet kaptam a teljesítményemért és így is jól éreztem magam. A pálya remek, a feladatok átgondoltak és logikusak, ráadásul nem is túl nehezek. A 2-es pályát elsősorban azoknak ajánlanám, akiknek kevés tapasztalatuk van (vagy egyáltalán nincs) kijutós játékok terén. Nálam ötösre vizsgázott!

Honlap: http://www.paniqszoba.hu
Facebook: https://www.facebook.com/paniqszoba
Cím: Budapest, 1065. - Bajcsy Zsilinszky köz 2.
Email: info@paniqszoba.hu
Telefon: 06 70 408 46 84
Ár: 2 főnél 3790 Ft/fő, 2 főnél 3790 Ft/fő, 3 főnél 2870 Ft/fő, 4 főnél 2375 Ft/fő, 5 főnél 1990 Ft/fő. Előzetes foglalás szükséges!
Nyitva tartás: Mindennap 9-23 óra között.

Címkék: élménybeszámolók paniqszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr715622620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása