Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Outpost: Rise of the Spetsnaz (2013)

2013.10.24. 18:53 Jason13

outpost_3_poster.jpgEmlékeztek még a 2007-s Helyőrség című B-kategóriás akció-horrorra? Alig-alig, csak homályosan? Sebaj, nekem is csak az rémlik róla,hogy kellemes kis agyatlanság volt náci zombikkal, és kész! A baj ott kezdődik, hogy a készítők úgy gondolták, a baromi egyszerű sztorira még rá lehet húzni egy folytatást, bár, lehet inkább zöldhasút akartak kifacsarni a celluloidból, igazából mindegy. A lényeg az, hogy a Black Sun alcímre hallgató második rész egy elképesztően erőltetett, izzadságszagtól bűzlő, unalmas és túlbonyolított köpedelem, amit egyszer is alig bírtam végigülni (a főszerkesztő úrnak, Csabi87-nek azért kissé jobb a véleménye róla - visszagondolva és olvasva az akkori posztomat elég lelkes voltam, elég fos lett a második rész - Csabi87).

Most pedig itt a 3. felvonás, melytől én már előre féltem, hiszen semmi jót nem vártam tőle. Aztán végül pozitívan csalódtam, csak sajnos elég minimális mértékben.

Először is a történettel voltam úgy ahogy megelégedve, mivel az előző részhez képest egy jóval működőképesebb és egyszerűbb sztorit kapunk: néhány orosz katona a II. világháborúban náci fogságba esik és elszállítják őket az előzményekben (időrend szerint a folytatásokban) már látott kísérleti központba, hogy ott változtassák őket zombikká.

Folytatás a tovább mögött.

Azonban hiába a bot egyszerű forgatókönyv, ez az egyik hibája is a filmnek. Egyszerűen túl kevés a történés, nincsenek már olyan állomásai a cselekménynek, melyeket eddig ne láthattunk volna. Emellett a karakterek kidolgozottsága is megér egy misét.

A ruszkikat alakító főszereplők rendkívül két dimenziós figurák, akikért egy pillanatig nem lehet izgulni, annyira jellegtelenek. Egyedül Kamarás Ivánt említeném meg név szerint, de őt sem Oscar-díjas játéka miatt, szimplán csak azért, mert érdekes volt hazánk fiát egy akció-horrorban látni, ahol vérszomjas németekkel vív élet-halál harcot.outpost-3-rise-of-the-spetsnaz-10-the-russian-unit-lst115594.jpg

A látványra térnék még ki így külön, ezzel nem volt különösebb baj. A tűzpárbajok és a bunyók "szódával elmegy" kategóriát képviselnek, de legalább nincsenek megbolondítva epilepsziás-rohamot előidéző operatőri munkával, mint az előzményben. A vér meg folyik rendesen, akad néhány egész pofás belezés is, úgyhogy ilyen téren nem lehet panasz.

Igazából az egyik legnagyobb pozitívum egyben az egyik negatívum is, mert a forgatókönyv egyszerűsége igazi felüdülés a már sokszor emlegetett második részhez képest, de önmagában nagyon kevés. Sőt, én sokszor éreztem úgy, mintha egy videó játék pörögne szemem előtt, csak kontrollert nem találtam hozzá.

outpost-rise-of-spetsnaz-review.jpg

Kellett volna néhány ötlet és karizmatikus szereplők sem ártottak volna és akkor semmi probléma nem lenne a 3. Helyőrséggel, de így csak egy szimpla B-kategóriás agyatlan zúzás, amit egyszer végig lehet ülni maradandó károsodások nélkül, de még így is sikerült az elsőhöz képest jócskán alul teljesíteni. Pedig az se épp egy klasszikus.

Játékidő: 83 perc
Rendező: Kieran Parker
Forgatókönyvíró: Rae Brunton
Szereplők: Bryan Larkin, Kamarás Iván, Michael McKell

Értékelés: 5/10

Címkék: 5/10 angol film 2013 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr985591166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syracuse 2014.10.24. 23:28:35

Mondjuk nekem az első részből nem egy kellemes kis agyatlanség jött le, azért a Dead Snownál jóval komolyabbra vették a figurát.

süti beállítások módosítása