Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ismeretlen hívás (2006) - When a Stranger Calls

2013.01.16. 19:15 tfsello

when-stranger-call-poszter.jpgAz ismeretlen hívás egy kiválóan sikerült filmecske. Nem feltétlen horror, bár ez függ a néző ingerküszöbétől is, inkább egy bőr alá mászós thriller, amit kár volna kihagynod.

A filmről készült írásunkat a Horror-Filmek.hu oldalon találod.

 

Címkék: 2006 thriller amerikai film 9/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr275015216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judisz 2013.01.16. 19:58:03

Szerintem nagyon jó cikk lett. Csak így tovább :) Egyébként ezt a filmet én is szeretem,bár nekem kicsit sablonos volt.Az viszont igaz,hogy tele volt feszültséggel ami miatt ez megbocsátható neki.

2013.01.16. 19:59:29

Nekem tetszett az első írásod, ráadásul nagyon jó filmet választottál.
Megtartunk :)

tfsello 2013.01.16. 20:36:28

köszönöm szépen! :) igyekszem

2013.01.17. 08:25:08

Meghoztad a kedvem, újra megnéztem

Dzsézön 2013.01.17. 11:01:07

Na ez a 9/10 azé' ütött. Ugyan régen láttam a filmet és csak az akkori érzéseimre tudok reflektálni, de én nem éreztem benne semmi különösen átütőt. Nem volt rossz azt tényleg nem mondanám. A végét szerettem nagyon. Nincs semmi hülye magyarázat meg egyéb felesleges maszlag és megmarad az ismeretlen ellenség ami szerintem nagyon pozitív. (Már ha jól emlékszem, mert tényleg nagyon rég volt már ez meg nekem.) Mindenesetre meghoztad a kedvem és újra fogom nézni.

Gratula az első cikkhez és még nagyon sokat szeretnénk Tőled látni!

S.Witwicky 2014.11.01. 12:36:49

Bejött az írás!Ritka az olyan remake ami jobb az eredetinél,ez sokkalta jobb,meg van benne minden amire szükség lehet a feszültségkeltéshez!Nem hagyja a film,hogy hátradőljünk,végig be vagyunk szippantva a hangulatába!Nálam 8/10 :) :)

süti beállítások módosítása