Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walking Dead - Norman Reedus interjú

2012.10.20. 09:19 RolloJuve

bréking.jpgDaryl Dixon kiegészítő karakterként kezdett a The Walking Dead-ben, de hamar kinőtte magát és ma már az egyik legnépszerűbb arc az egész sorozatban. A második évadban már egyre aktívabb szerepet kapott és erre, ha nem többre, számíthatunk idén is. A tovább után nem csak erről, hanem a készülő játékról is szót ejtünk, amiben szintén fontos szerepet vállal. Norman Reedus-szal a Daily Dead riportere beszélgetett.

01_1.jpgA második évad vége felé úgy tűnt, hogy megnőtt Daryl szerepe a csapatban. Hol áll a harmadik felvonás kezdetén?

Szorosabb a kapcsolata a csapattal és nem érzi annyira kívülállónak magát. Az emberek bíznak benne és ez erőt ad neki. Sokkal közelebb került Rickhez, aki olyan bátyjává vált, amilyen Merle sosem volt. Egyenjogú tagjává vált a csoportnak és bármit megtenne, hogy megóvja az életüket.

Daryl és Carol kapcsolata erősödött a második évad folyamán, ez jelenleg még erősebb, mint akkor volt? Milyen személyes tapasztalataid vannak azután, hogy ennyit forgattál közösen Melissa McBride-dal?

Azt hiszem eddig a pontig minden kapcsolat erősebbé vált a karakterek közt. Daryl és Carol személyiségében jópár hasonlóság van, nem csak azért, mert ők vidékiesebbek, mint a többiek, hanem a zaklatások miatt is. Hosszabb a háttértörténetük, mint a többi karakteré és szerencsésnek érzem magam, hogy sok közös jelenetem van Melissával. Nagyon jó színésznő, az egyik leghatározottabb, akivel valaha dolgoztam. Sokatmondó arca van és én nagyon szeretem az ilyen apró finomságokat. Nagyon jól tud játszani a hangjával. Szerencsés vagyok, mert a jelenetekben amiket együtt veszünk fel, én is jobban nézek ki.03_1.jpg

Michael Rooker (Merle) vissza- térésével csábítani fogja Daryl-t a múltbeli énje?

Tavaly volt egy jelenet, amikor Daryl az erdőbe ment és kiütötte magát a Merle féle drogokkal. Ezzel volt egy kis gondom, mert nem akartam az az ember lenni. Nem szeretem a drogosokat, mert olyan emberek közt nőttem fel, akik drogosok voltak és megszívták. Nem akarok rasszista dolgokat mondani, mert zavarba ejt és még mindig van pár családtagom, akik ilyen műveletlenek, mint Merle, akit ezek a dolgok tesznek visszataszítóvá.

Egy ideje Daryl már rátalált önmagára. Elfogadta, hogy vannak barátai és nem akar elszakadni tőlük. Most már ők a családja, akik bíznak benne és megtenne bármit, hogy megvédje őket.

A sorozatot megelőzően is sikeres volt a karriered, még mindig kacsintgatsz az új témák felé, vagy ez az egyetlen dolog amire összpontosítasz?

Nagyon elégedett vagyok ezzel a munkával és ez minden időmet kiteszi. Még ha szabadnapos vagyok akkor is csak próbálok felépülni az előző napi sérülésekből (nevet). Tényleg nem szeretnék beleugrani másba. Néha meg fogom tenni az évadok között, de a sorozatban szeretnék 100%-ot nyújtani. Egyszerűen nincs időm és energiám, hogy mással is foglalkozzak.

Furcsa, mert amikor egy olyan sorozaton dolgozol, ami tarol, az emberek azt mondják, ez a te nagy lehetőséged, fogadj el minden adódó ajánlatot, de én nemet mondtam. Én csak kinn akarok lenni az erdőben, koncentrálni a karakteremre és a munkámra. Nem lenne fair az írókkal, producerekkel és a többi színésszel szemben, ha állandóan lelépnék valamerre. Ide húz a szívem és imádok itt dolgozni.

04_1.jpgNaprakész vagy a képregény történetéből?

Nagyszerű alapanyagot kaptunk Roberttől. Nem igazán olvastam idáig, de belekezdtem, amikor megkaptam a szerepet. Egy kicsit más, hogy az én karakterem nem szerepel a képregényben, de nekem mindig Andy Lincoln lesz Rick Grimes és nem akarok látni más változatot. Tényleg nem akarom tudni mi történik, mert a sorozatnak megvan a saját története.

Szeretnéd, ha feltűnne a karaktered a képregényben?

Mindent megtennék érte, akár ágyba is bújnék Roberttel, ha beleírna a képregénybe. Ha most nem teszi meg, akkor soha nem is fogja. Jogi problémák lennének az AMC-vel, hogy ki birtokolja a karakter jogait. Fel kell, hogy adjam. Felajánlkoztam neki, de elhajtott, meglátjuk mi történik… (nevet)

Az olvasóink nagyon izgatottak lettek, amikor eljutott hozzájuk a hír, hogy Daryl és Merle lesznek a megjelenés előtt álló FPS középpontjában, ami a TWD első évadja előtt játszódik. Kölcsönzöd majd a hangod a játékhoz? Van olyan része a történetnek, ami kapcsolódik ahhoz, amit a harmadik évadban láthatunk?02_1.jpg

Természetesen érdekel a szinkron, mert ezt megelőzően még sosem vettem részt nagy videojáték készítésében. Van egy 12 éves fiam, szóval a játéknak nagyszerűnek kell lennie, vagy megöl. Nem leszek többé laza fater… (nevet)

Még nem ismerem a játék történetét, először a grafikai részen dolgoznak. Amint haladnak vele, engem is bevonnak majd a kreatív részbe a cselekmény megírásakor, ami azelőtt játszódik, mielőtt megérkeztünk az első évadbeli táborhoz. A háttértörténetemből viszont egy kis rész a most futó évadban is látható lesz. Már alig várom, hogy kiadják a játékot és annyiszor öljem meg magam benne amennyiszer csak lehetséges.

Fordította: Buzás Roland

Az eredeti cikket itt, további érdekességeket pedig a The Walking Dead – Magyar Rajongói Oldal facebook lapján találhattok!

Címkék: interjú sorozat the walking dead interjúfordítás

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr214859187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.22. 16:41:24

jó kis interjú, köszi.

csak egy kérdés, nem kötözködés:

"aki olyan bátyává vált," nem hiányzik ebből a bátyává-ból egy j betű?!

süti beállítások módosítása