Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walking Dead - Carl, te maradj a házban!

Bejegyzés alcíme...

2012.10.17. 12:48 RolloJuve

bréking.jpg

A rajongók körében finoman szólva sem Carl a legnépszerűbb karakter, mivel valószínűleg miatta halt meg a legtöbb ember a The Walking Dead-ben. Azt, hogy mi a véleménye a sorozatról az őt alakító Chandler Riggsnek, a tovább mögött olvashatjátok el. A fiatal színésszel a Daily Dead riportere beszélgetett.

01.jpgAz előző évadban Carl sokszor került bajba. Idén is erre számíthatunk?

Azt hiszem átgondolta ezeket a dolgokat és tudja, hogy többé nem csinálhat ilyet. Tovább kell lépnie és a múlt helyett inkább a jelenre kell, hogy koncentráljon. Megpróbál a csapat részévé válni, hogy felnőttként kezeljék.

Engedi majd Rick, hogy felnőttebbé váljon?

Néha. Máskor pedig felügyelettel, de több dolgot enged meg Carlnak.

Az érzéseire még mindig hatással van Shane halála?

Úgy tűnik tovább tudott lépni, szerintem már nem gondol rá sokat.

Izgatottá tett, hogy idén több akcióban veszel majd részt?

Igen, több dolgom lesz ebben az évadban és ez jó móka lesz.

Mit tanultál a körülötted lévő tehetséges színészektől? Segítettek 02.jpgjobb színésszé válni?

Megtanultam hogyan készüljek fel egy jelenetre és hogy válhatok jobb színésszé. Sok mindenre megtanítottak amikor a díszletben voltunk és nagyon büszke vagyok rá, hogy a sorozatban játszhatok. Én vagyok a világ legszerencsésebb gyereke.

A képregényben Carl személyisége sötétebb irányt vesz. Látható lesz ez is a harmadik évadban?

Egyszer-kétszer, de még nem változott meg teljesen. Néhány dolgot azért észrevehettek majd.

Említetted, hogy olvastad a képregényt. Képben vagy a legfrissebb számokkal is?

**KÉPREGÉNY SPOILER – Jelöld ki, ha látni szeretnéd!
Addig olvastam, ameddig tudtam, hogy életben vagyok, szóval ameddig arcon nem lőttek. Tudtam, hogy kilövik a szemem, de azóta nem olvastam semmit a 89. számot követően.

04.jpgÖrülsz neki, hogy saját akciófigurád lesz?

Igen, már be is szkenneltek az akciófigurához. Nagyon érdekes volt látni a folyamatot. Azt hittem, csak az alapján dolgoznak, amit a tévében látnak, de ez csúcs volt ahogy dolgoztak.

Láttuk, hogy Carl elsüt egy pisztolyt a második évad végén, erre többször sor fog kerülni a harmadik idényben és a börtönben?

Kétségtelenül többet fogtok ilyesmit látni. Már az előzetesben is megnézhettétek, ahogy leterítek egy zombit. Carl határozottan egy hosszú úton ment végig a két évad közt és most már sokkal könnyebb. Majd meglátjátok.

Így, hogy te is állandóan fegyvert viselsz, rész veszel a lövészeteken?03.jpg

Mostanában lőttem először pisztollyal és nagyon király volt, így részt veszek a harci gyakorlatokon. Azt hiszem ez egy valódi pisztoly (mutatja), de átalakított. Nem vehetek a kezembe éles lőfegyvert 14 éves koromig, ami egy nagyon hülye szabály. Rakétavetővel lövöldözhetek 8 évesen, de pisztollyal 14 éves koromig nem.

Mondanál valamit a zombikkal való kapcsolatodról a kezdetektől a harmadik évadig?

Az első évadban, amikor a tábort megtámadták sikoltoztam és sírtam. Tavaly még mindig sírtam (nevet), mert minden alkalommal, amikor Carl meglát egy zombit, valaki meghal. Idén már más a helyzet, mert sok idő eltelt és kétségkívül megtanult felnőni. Később kiderül mit tehet még ezen túl.

Fordította: Buzás Roland

Az eredeti cikket itt, további érdekességeket pedig a The Walking Dead – Magyar Rajongói Oldal facebook lapján találhattok!

Címkék: interjú sorozat the walking dead interjúfordítás

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr84853986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrismania 2012.10.18. 01:04:58

azt elmondaná valaki (mert most ehhez elég szőke vagyok), hogy miért is volt ez mém, hogy "Carl, te maradh a házban". ez azért poén, mert sose maradt a házban, amikor azt mondták neki? :) (most tényleg el kéne ezt nekem magyarázni, köszi!)

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.10.18. 10:58:49

@andrismania: igen :) és az még hagyján, hogy nem maradt a házba, de néhány szereplő konkrétan miatta halt meg :) Meg csak a baj volt vele:)

süti beállítások módosítása