Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vérvadászok (2006) - The Hamiltons

2012.07.09. 18:54 Herschmi

thehamiltons-poster.jpgA Skjult után egy újabb After Dark Fest-es filmről írok, szám szerint ez már a harmadik film lesz, amit a fesztivál repertoárjából megnéztem, az első kettő, a már említett Skjult és az Elhagyatva volt, azok nagyon tetszettek.

Most egy aberrált családról szóló filmet kapunk, hát lássuk miről is szól a The Hamiltons.

Francis szülei meghaltak, azóta állandóan költözik testvéreivel, nehezen illeszkedik be az állandóan változó környezetébe és valahogy a családban sem népszerű, nem ért egyet az életfilozófiájukkal sem, ugyanis a többiek rendszeresen fiatal lányokat rabolnak és tesznek el láb alól. A filmben gyakorlatilag Francis folyamatos vívódását látjuk. Segítene ő a lányokon, de nem mer szembeszállni a családjával és nem akarja elárulni se őket.

A tovább után ott a folytatás.

Ha tömören kéne összegeznem, akkor csak annyit írnék: ez egy szar film! De az idegesítőbb fajtából!
Unalmas, a szereplők meg idegesítően bénák. A kérdezősködő rendőrfőnök leginkább egy 20 éves szellemi és testi fogyatékosra hasonlított, nem értem miért pont a rendőrre kellett egy ilyen idióta karaktert kitalálni.
A családfőnek is volt egy kirohanása, ami szánalmasra és röhejesre sikeredett. Mint egy hisztis 12 éves picsa.
A film végén megtudjuk azt is, hogy mi volt a ketrecben. Hát nem tudtam, sírjak vagy röhögjek, mikor kisétált onnan egy vérrel összemaszatolt arcú gyerek. Szintén a végjátékban kapunk egy "hatalmas" fordulatot is, megtudjuk miért van a családnak szüksége vérre: mert vámpírok. Nem esett le az állam ettől sem, és a fotelből se zuhantam ki döbbenetemben, sőt még rontott is a filmen szerintem.
A készítők amúgy tényleg sok beteg dolgot találtak ki, csak a megvalósítás lett pocsék, nekem pofám nem lett volna ezzel a trágyadombbal egy fesztiválra kiállni, az hétszentség!

Nem is igazán értem, hogy olyan európai gyöngyszemek mellé, mint a Skjult vagy az Elhagyatva, hogy lehetett egy ilyen szarkupacot beválogatni az After Darkra. Kerülje mindenki!

3 pontot kap, bár lehet ennyit sem érdemel

Címkék: 2006 vámpír amerikai film 3/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr514635783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása