Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ördög bújt beléd (2009) - Jennifer's Body

2012.05.16. 19:16 FroG

Az Ördög bújt beléd elsősorban a színészi stáb-, pontosabban Megan Fox és Amanda Seyfried miatt érdekelt és a film alapkoncepciója is adott volt egy kis szórakozáshoz. Azonban amit kaptam, az az utóbbi évek legelcsépeltebb és talán legrosszabb horrorja.

A történések középpontjában Needy (Amanda Seyfried) és Jennifer (Megan Fox) gyerekkori barátsága áll, amely egyik éjszaka zátonyra fut. A két lány bulizni indul egy közeli szórakozó helyre, ahol egy rejtélyes banda szolgáltatja a talpalávalót. Az est balul sül el; a hely leég, az együttes tagjai pedig elrabolják a megbabonázott Jennifert. A lány azonban nem marad hosszú ideig távol, női testbe bújt fenevadként tér vissza, hogy levadássza osztálytársait.

Kezdeném a legnagyobb problémával. Karyn Kusama rendező akkora dilettantizmust mutat be direktori címszó alatt, hogy keresni kell a párját. A film végig sablonos, elcsépelt és egyáltalán nincs tisztában azzal, mi is akar lenni valójában. Horror elemek és komikum váltakoznak percenként, mindezek olyan tálalásban, hogy a fejemet fogva akartam az első húsz perc után kivágni az egészet a francba. De mivel megígértem a kritikát, nem adhattam fel... bárcsak jobban meggondoltam volna.

A továbbra kattolva, találjátok a folytatást.

Hisz csak ezután jön a feketeleves, Megan Fox papírlap mélységű karaktere eszement gyilkolászásba kezd, mindezt olyan szánalmas módon és látvánnyal, amelyet ritkán látni, és akkor még a színésznő játékáról nem is beszéltem. Azonban ez még nem minden, Seyfried  minden elemében azon van, hogy letiporja Fox kisasszonyt a kamerába tekintés, és a "Ki a nagyobb ripacs" verseny trónusáról, leszögezhetem hogy sikerült neki.

A film tehát összecsapott és felületes, a karakterek undorítóak, a színészi játékok pedig elviselhetetlenek. Azt kell hogy mondjam, hogy mégsem ez az, ami valóban zavart, hisz egy kis trashre mindig vevő vagyok. Sokkal nyomósabb oka van annak, hogy a pokolba kívánom a filmet, mégpedig a forgatókönyv, pontosabban annak szövegkönyvi része, amelyre nincsenek szavak.. de komolyan. Minden dialógus, elejtett mondat vagy szó annyira béna, hogy el sem tudjátok képzelni, főleg Seyfried (már korábban említett) kamerába nézős dumái "tetszettek", hihetetlen, komolyan mondom.

Tehát mit tudnék elmondani összességében? A film béna, unalmas és idegesítő, a karakterek meg egy papírból kifaragott egyszarvú értelmi szintjén állnak, szerencsére a szövegkönyv is párosul IQ bajnokaink nagyszerű előadásához. Az összkép annyira rossz, hogy tényleg nehéz szavakba önteni, úgyhogy bocsánat ha rövid voltam. A pozitívumok pedig nagyítóval keresendőek és még így sem találtam olyat, amelyet értelmes dolog lenne benyögni egy kritikában. A végső ítéletem: 1/10.. ne nézzétek meg..

Címkék: 2009 démon amerikai film 1/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr614503980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Come on, Bear! 2013.01.15. 09:16:21

Sajna egyet kell, hogy értsek. A hangulata nem lett volna rossz, de ez egyedül nem tudta elcipelni a hátán a filmet.

süti beállítások módosítása