Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DeadHeads (2011)

2012.03.24. 18:38 Csabi87

Miután szembe kerültem a DeadHeads előzetesével egyből felvillanyozódtam, hiszen jónak nézett ki az egész. Vicces-zombis produkciókra mindig is vevő voltam és a Haláli hullák hajnala óta nem is igen volt igazán jó zombi vígjáték. 

Nos a helyzet az, hogy a nagy előd nyomába a DeadHeads sem feltétlen ér oda (már csak azért sem, mert nem egyértelműen egy zombi-vígjátékról van szó), viszont kellemes meglepetés, ugyanis tény, hogy az előzetes jó volt, viszont ennek ellenére számítottam rá, hogy maga a film gyengébb lesz. És tulajdonképpen nem az. Nem feltétlen fogunk a földön fetrengeni a nevetéstől, de el-elmosolyodunk és a szerethető karakterek és a szerethető történet csak dob az egészen.

Nézzük miről is van szó. Mike Kellerman feléled és egy ideig nem is pontosan tudja, hogy mi történt vele, viszont gyorsan belefut egy másik okos zombiba, Brentbe, aki rázúdítja a zord valóságot: mindketten zombik. Szerencsére nem a hülye, hörgős, gondolatok nélküli, csak az agyat hajszoló fajtából, hanem mint később kiderül, valami kísérleti szertől felajzva tulajdonképpen szellemileg teljesen rendben tértek vissza, csak csúnyák és rohadnak.

Egy kocsmai jelent során pedig annak is szemtanúi lehetünk, amint Mike rájön, hogy életének utolsó napjaiban szerette volna megkérni barátnője kezét, viszont egy nem túl szívbajos és picit önző após jelölt megakadályozta ebben, egy pisztoly segítségével. Viszont most, hogy visszatért, szeretné befejezni, amit elkezdett. Az utazás pedig elkezdődik.

Romantikus-zombie-roadmovie? Végül is majdhogy nem, hiszen a film egész jól elegyíti az egyes műfajokat, pont úgy, hogy semmi sem sok és nem is kevés.

A karakter is egészen eltaláltak és habár picit hozzák a sablon figurákat, mindenesetre jók. Igaz ez a fényképezésre is, illetve a különféle speciális effektek is teljesen rendben vannak, így a horror élmény sem igazán sérül.

A rendezés és a forgatókönyv Brett Pierce és Drew T. Pierce érdeme, akiknek tulajdonképpen a DeadHeads az első nagy filmje.

A főbb szerepekben pedig Michael McKiddy (Paranormal, Burbank), Ross Kidder (Sam Hell), Markus Taylor, Thomas Galasso (Dead/Undead) és Natalie Victoria (InSpectres) látható.

Igazából azért tudni kell, hogy a többség és a közvélemény közepesnek ítélte a produkciót, viszont én élveztem minden percét, tényleg remek karaktereink vannak és a színészi játékkal sem igazán lehet bajunk, a történet is egész pofásan fel van építve és hát valóban szerethető a film és kellemes szórakozást nyújt. 

Én talán picit a kelleténél is jobban belebolondultam, és ezért odáig merészkedek, hogy 8 pontot is odaítélek ennek a kis zombi kalandnak, ami a Haláli hullák hajnalát azért továbbra sem übereli, de összességében teljesen rendben van.

Címkék: vígjáték zombi 2011 amerikai film 8/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr814314735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2012.04.12. 16:19:43

Mostanában nagyon elmaradtam a horror filmek nézésével, mindig csak azok fránya sorozatok :D . A pótlást a Deadheads-elkezdtem el. Egy laza könnyed kikapcsolódásra vágytam, úgy zombisan, vígjátékosan. A film teljesen rendben volt, azt kaptam amit vártam, a cikk alapján THX Csabi. Csak a kedvedért én is nyomatok egy 8-CAS pontot rá :) (Te csináltad hozzá a feliratot, akkor thx azt is :D)

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.04.12. 22:40:59

@Cyril: Örülök, hogy tetszett :) és ja a feliratot is én követtem el :)

süti beállítások módosítása