Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The River 1. évad 7. és 8. rész - Vége az évadnak

2012.03.23. 10:15 Csabi87

A múlthéten időhiányában elmaradt az írás a The River utolsó előtti epizódjáról, így most egybegyúrva foglalnám össze, hogy mit is láthattunk az utolsó két részben, na meg, hogy összességében milyen is volt ez a rövid kis évad.

Spoilerek nélkül azért annyit mindenképpen elárulnék azoknak, akik még csak gondolkoznak azon, hogy belevágjanak-e ebbe a 8 részbe, hogy naná. Vannak gyenge pillanatok, na meg az áldokus jelleggel is meg kell barátkozni, de az ilyen stílusú filmek között azért jól mutat a The River, mivel végre túl lép a "vegyük fel a sarokból a szellemet" nézőponton (nyilván azért szerencsére egyre több ilyen van) és a végére tényleg jó lett. Meg hát 8 rész, nagyjából 320 perc, nem olyan vészes.

Illetve még talán annyit, hogy, akik még csak kóstolgatják a horrort, azoknak szerintem kifejezetten tetszhet a The River, na meg hát ha valaki inkább a misztikusabb, könnyedebb dolgokat jobban szereti, azoknak is tökéletes lehet.

No a többi spoileres lesz, tehát a hihetetlenül előnyös Leslie Hope fotó és a tovább mögött folytatom.

 

Az az igazság, hogy eddig többnyire szapultam Oren Pelit és a The Rivert is, bár igazából nem gondolnám, hogy jogtalanul tettem mindezt. A sorozat egészen jól kezdődött (bár az első rész inkább felvezető jellegű volt szerintem, vagy meg fogott valakit vagy nem, ezért is volt okos, hogy ugye ezt a második résszel egyben adták le, mivel az pedig kifejezetten jól sikerült, sőt), aztán számomra jött egy visszaesés, kevésbé izgalmas epizódok következtek, meg mintha nem merték volna meglépni a szereplők halálát és valahol izgalmas volt, de mégsem annyira, de én picit másra számítottam. Jó nyilván országos csatornán nem is biztos, hogy mehetne ennél durvább, de Peli a nyilatkozataiban azért szerintem célozgatott rá, hogy nem fognak finomkodni és de... többnyire finomkodtak.

 

Tehát a 7. részig kaptunk ugyan jó sztorikat, de hosszú felvezetéssel (amennyire rémlik volt, mikor 20 percig szinte semmi nem történt) és valahogy picit lájtosan kivitelezve (legalábbis vérbeli horrorrajongóként ezt gondolom, na most mondhatjuk, hogy ez nem vérbeli horrorrajongóknak való sorozat, csak Peli megint eléggé így állította be). 

Ám de a 7. rész már igazán erősen kapcsolódott az előtte lévőhöz, na meg az utolsó epizódhoz is, és rájöttem, hogy nekem pont ez az ami hiányzott. Az utolsó két rész valami marha jól eltalált lett és igazából még az áldokumentarista stílussal is megbarátkoztam, ami mondjuk nem áll tőlem annyira távol, csak egyszerűen jobban szeretem a hagyományos stílust.

Az említett epizódban ugye végre előkerül a doki egy jótét szitakötőnek köszönhetően, na és rajta kívül adrenalin fokozásként zombikat is kapunk. Hogy miért pont zombikat? Hmm? The Walking Dead hatás? A franc tudja, biztos csak rossz májú vagyok, mindenesetre nem volt rossz ötlet, még ha nem is klasszikus zombikról beszélhetünk.

A részben picit behozták a Kurt a hősszerelmes szálat is, ami tovább kurtította a dolgokat és jó volt ez így kérem szépen, sőt mi több a végén még ismét történt egy zombi támadása a hajón is, amit akár WTF pillanatként is megélhettünk. Nem volt rossz kérem, nem volt rossz.

Kérdőn is álltam a folytatáshoz, mivel az évad eddigi legjobb részének tartottam a hetediket és nem feltétlen gondoltam, hogy ezt esetleg überelik és basszus sikerült. A 8 rész nagyon odabaszott és habár olvastam véleményeket és sokaknak nem tetszett a démonos szál, nálam abszolút nyerő volt.

Lincoln halála egyértelműen WTF, a franc gondolta. Engem az is meglepett, hogy az akasztott kamerás srác volt a hunyó, illetve Kurt szerepe is érdekes lehet a továbbiakban, feltéve, ha lesznek továbbiak, sajnos a számokat elnézve kicsi az esély.

Haláleset is történt végre, bár egy picit bántam, hogy ismét nem merték megjátszani, hogy Lincoln meghal, bár hozzátenném, hogy ha lesz folytatás akkor nem is baj, ugyanis a sorozat egyik legjobb karakterét veszítenénk el.

A helyzet pedig az, hogy egy picit azért feltornázta magát nálam a The River ezzel az utolsó két résszel és habár feledni nem tudtam a töltelék dolgokat egy 7 pontot így is megér a dolog és igazából tényleg bízom benne, hogy valami csoda folytán berendelnek belőle még egy évadot. 

Címkék: sorozat the river

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr774334016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2012.05.18. 20:17:12

Ledaráltam A folyót, már többször szemeztem vele, de csak eljött az én és a Folyó ideje; 1 nap alatt kivégeztem :D
Nekem teljes mértékben tetszett, lehet volt pár gyengébb rész; és akkor?, az meg végképp elszomorít, h kaszálták a sorozatot...(hátha valamelyik adó invesztál bele pénzt...)
Ha meglesz szinkronosan végig, akkor természetesen újra nézem.
10/10 Cyril
American horror story-ról (2.évad) van valami hír? THX

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.05.18. 21:04:18

Örülök, hogy tetszett :)
American Horror Storyról meg a legutóbbi híreket itt találod: talesfromtheblog.blog.hu/tags/american_horror_story
egyelőre új infókat nem tudok :) de hát ősszel folytatódik :)

süti beállítások módosítása