Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegen arcok (2011) - Attack the Block

2012.01.05. 18:24 Csabi87

Ez a poszt bizony eltűnt. Viszont érdekes tartalmakat találsz itt.

 

Címkék: vígjáték sci fi 2011 földönkívüli francia film 7/10 angol film ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr43497563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2012.01.07. 20:57:00

Kicsit meglepődtem, hogy írtál róla, de örülök neki, biza jó kis filmecske volt ez. Bár a szörnyek kicsit érdekesek voltak, de sebaj. Nézzétek meg laza könnyed 10\7 kb. De könyörgöm Csaba ha ez hetes neked h lehetett a Trancsirák is csak hetes? pedig az bitang JOOOOO :D

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.01.08. 00:04:31

Szerintem szűken de befér a horror-vígjátékok közé, még ha inkább sci-fis is, bár szerintem a sci-fi meg a horror bizonyos esetekben eléggé egy kutya. Nyilván itt nem feltétlen, de na néha kell az ilyen is.
A pontozásra pedig van magyarázatom :) (majd lesz is ám előbb-utóbb poszt arról, hogy nagyjából hogy is néz ki ez nálam, már készül).
szóval a Trancsírákat vártam, rákészültem és már több, mint féléve akartam... persze tetszett, de az elvárások az egeket verdesték.. nem mondom hogy csalódtam, mert valóban bitang jó, de sok poént ellőttek az előzetesben, egy-két poén nem is tetszett...
ezzel szemben ez a film meg csak úgy szembe jött, előzetes, meg mindenféle elvárás nélkül és annak ellenére, hogy itt-ott pici pőre, remekül szórakoztam és a megírt poénok itt jobbak voltak szerintem
A szörnyeket is bírtam, annak ellenére, hogy elég bután néztek ki :)

süti beállítások módosítása