Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mother's Day (2010)

2011.11.28. 18:28 Csabi87

Huh. El kell mondanom, hogy nagyon izgultam a Mother's Day miatt, ugyanis egy teljesen korrekt, sőt mi több fasza előzetest dobtak ki a filmhez, az érdeklődésemet abszolút felkeltették, sőt bíztam is benne, hogy egy nagyon jó filmet kapunk. Csak hát ilyenkor általában jön a szokásos: a film alul teljesít, vagy még annál is rosszabb.

De nem úgy a Mother's Day, ami számomra abszolút hozta az elvárásokat, sőt talán túl is szárnyalta azokat. Darren Lynn Bousman filmjeit mondjuk egyébként is szeretem, sőt ugye a 11-11-11-ről se írtam túl rosszat, mert egész tűrhető volt, na de a Mother's Day, hát nagyon ott van. Pont, amit szeretek.

Tudni kell a filmről, hogy 1980-ban már leforgatták egyszer, tehát egy remake-ről van szó, ez egyébként megint okot adhatott volna arra, hogy ne sikerüljön túl jól, mert a remakek túl nyomó többsége így jár, viszont olvasva a véleményeket és a kritikákat ez a remake abszolút veri az eredetit. Én sajnos nem tudok nyilatkozni, a '80-as változatot nem láttam, de ami késik nem múlik.

A történetünk lényegében egy családról és egy nagyobbacska baráti társaságról szól, ami eddig rendben is lenne, viszont horror lévén megcsavarják ezt a felállást.

A család ugyanis bűnözőkből áll, egész konkrétan 3 srácból, akik éppen a bankrablásból jönnek, egyiküket súlyosan meg is sebesítették, úgy döntenek haza mennek anyuhoz, a gyerekkori házukba. Azonban anyu helyett a baráti társaságot kapják meg, akik éppen a lakájos pincébe visszahúzódva mulatoznak, elkerülve a közelgő, hatalmasnak ígérkező vihart.

A nagy találkozás pedig nem marad el, gonosztevőink ugyanis gyorsan átveszik a hatalmat és mákjukra még orvos is van a baráti társaságba (de mondjuk ebbe törődjünk bele, a lezuhanó repülő túlélői között is vannak orvosok, meg mindenfelé, ahol baj van).
Majd nem sokkal később anyuci is előkerül, aki viszont a maga módján, ha lehet még megátalkodottabb, mint rakoncátlan gyerkőcei.
A család pedig annak és rendje módja szerint ráncba szed mindenkit, akit ér.

Először is talán az Anya karakterét lehetne megemlíteni, de talán még inkább az őt alakító színésznőt Rebecca De Mornay-t. Bravo, remek, hűű, persze jó szerepet is kapott, de hát ezt ugye elbaszni is ellehet, ő viszont kegyetlenül hozza a szigorú és a családját mindenáron védő anyát. Egyébként ő egész sok filmből ismerős lehet, talán A kéz, amely a bölcsőt ringatja említhető meg, ami talán ismert is itthon és benne is volt vala.

De egyébként a legidősebb fiútestvért alakító Patrick John Flueger (4400) is teljesen korrekt volt, meg igazából ez a többségről elmondható. Bár mondjuk Frank Grillo engem irritált, de őt a Szökésben se bírtam... valamiért kiválóan alkalmas az arcberendezése arra, hogy az ember ökölbe szorítsa a kezét. Ja és Jamie King is rendbe volt, mondjuk azért tény, hogy De Mornay a többségét még is lemosta.

A jelenetek egyébként szintén rendben voltak és sok olyan rész volt, ami nagyon jól sikerült szerintem. Pölö a bankautomatás rész, vagy mikor a két tag összeverekedett, hogy melyikük asszonykáját vigyék el egy körre. Nyilván még sorolhatnám, de túl spoileres sem szeretnék lenni.

Egyébként lehet, hogy a sztoriban egy-két sablon jelenetet felfedezhetünk, de őszintén szólva nem voltak ezek sem zavaróak... nem mondom, hogy meglepő fordulatok történtek, mert nem... de hát ezért nem is lesz a végén 10 pontos a film, viszont az biztos, hogy végig jól szórakoztam és izgultam és tetszett és hűűű.

Tényleg bátran ajánlom mindenkinek, a hatása alatt vagyok annyi szent, és feltétlen újranézős lesz. No persze ízlések és pofonok, de egyszeri nézésre mindenki bevállalhatja.

A pontozást tekintve 8 pontot adnék, abból az erős fajtából.

Címkék: gyilkos 2010 amerikai film 8/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr513398674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása