Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[Rec] 2 (2009)

2011.10.26. 19:33 Csabi87

Régóta húztam halasztottam már a [Rec] 2. részét, holott az elsőt nagyon szeretettem, sőt az egyik kedvencem a kamerával rohangálós horrorfilmek közül. Na de, ami késik nem múlik alapon csak eljutottam oda, hogy neki üljek a második résznek és nem bántam meg, sőt, ha lehet még rápakoltak egy lapáttal az egészre és egy még jobb részt prezentáltak a készítők.

A történet ugye tulajdonképpen ott folytatódik, ahol abba maradt. A ház le van zárva, oda bent terjed a fura fertőzés és most egy csapat kommandóst kapunk, akik egy orvossal karöltve vonulnak be az épületbe és igyekeznek mindent filmre venni.

Egyébként mint később kiderül egy másik szálon pár fiatal, egy tűzoltó és a bácsi, aki az első részben odavolt gyógyszerekért is beveszi magát az épületbe, ki-ki milyen célból.

A fertőzöttek persze továbbra is éhesek és gonoszak, na meg marha gyorsak, hőseink pedig viszonylag gyorsan fogyásnak indulnak.

Az a helyzet, hogy elég régen láttam az első részt, de úgy emlékszem ott zombiknak hittem egész végig a fertőzötteket és ebben az esetben most azért csavartak egy picit a dolgon, hiszen kiderül, hogy nem is annyira zombiról, mind inkább démon által megszállt emberkékről van szó. Tetszett az ötlet annak ellenére, hogy nagyon nem szeretem a megszállós filmeket, az Ördögűzőt például kifejezetten nem, más kérdés, hogy az Odaátban bírom a démonokat. 

Az első részben a kamera ugye a TV stáb magántulajdona volt, most ebben is történt egy kis változás, hiszen több kamera is előkerül. Eleinte a kommandósok szaladgálnak eggyel, plusz ugye mindegyik katonabácsi sisakján van egy-egy kamera, amit néha be is kapcsolnak. Majd a gyerekeknél is előkerül egy kamera, sőt egy újabb csavar által egy harmadik kamera is bekapcsolódik a képbe.

Az igazság az, hogy picit nehéz ennél sokkal többet írni a filmről úgy, hogy nem nagyon akarom elrontani az élményt. Annyi viszont biztos, hogy ajánlom a filmet minden horrorrajongónak, hiszen továbbra is úgy gondolom, hogy zseniális és nagyon felspannolt, tehát várom a 3. részt, ahogy annak rendje és módja, amelyet egyébként már Paco Plaza egyedül rendez. Az első két részben ugye Jaume Balagueró volt a rendezőtárs és az ötlet gazda. Vele egyébként olvashattok is interjút a blogon.

A filmre részemül abszolút jár a 9 pont, mert jó és kész.

Címkék: 2009 zombi megszállás 9/10 spanyol film ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr23303962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása