Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Doll Graveyard (2005)

2011.09.16. 17:36 Csabi87

Háát én nem is tudom, hogy 2005-ben mennyire működnek még a gyilkos babák, amik egyébként talán még a 30 centit is szűken érik el és ráadásul még kevesen is vannak. Mondjuk megnéztem és mikor rátaláltam érdekelni is kezdett, szóval lehetne benne valami, de sajnos nincs.

A történetünk elején annyi történik, hogy egy kislány babákkal játszik, mellesleg rém gusztustalan babákkal, de hát ízlések és pofonok. Ők a legjobb barátai, az apja pedig egy geciláda és jól ki is babrál egyetlen kis lányával: gödröt ásat vele, amibe aztán belepakoltatja a babákat előre megfontolt elföldelés céljából. A kislány nyöszörög és a "sírból" kifele jövet visszaesik és meghal. Hát nem volt egy hatásvadász jelenet, de legalább nem kapunk szélütést.
Édesapa egyébként rövid gondolkozás után úgy dönt, akkor gyerekestől temeti be a gödröt, ha már így alakult.



Ezután időugrás következik, máris a jelenben vagyunk, ami esetünkben egyébként 2005. A kis kocka hülye gyerek játék babákat, saját állítása szerint akciófigurákat gyűjt. Ez mondjuk mint tudjuk menő. Egy alkalommal aztán a faterja kiküldi rendet rakni az udvarra (ami abból áll, hogy a nádszerű képződményeket még jobban szétdobálja... fasza). Na és a nagy rendrakás közepette pedig belefut az egyik korábban elásott babába, kiszedi leporolja és a polcra teszi, mert, hogy jaj de szépen mutat.

Aztán elkezdődik a titkos házibuli, a merő unalom, és egyszer csak a film felénél (ami egyébként nagyjából fél óra körül van, mert ám igen rövid a film, ami esetünkben nem is gond) életre kelnek a babák. Ja igen, a többi egy fantasztikus jelenet közepette kiássa magát a földből. Na és akkor kezdődik a terror.

Egyébként rém vicces volt, mikor a babákat csak úgy félre ütötték, meg az is, hogy balfaszoskodtak és féltek tőlük, csak ez nem egy horror vígjáték volt, én meg sokat nevettem, esetünkben pedig ez rossz pont.

Tulajdonképpen órákig lehetne sorolni az egy órás film hibáit, mert volt rendesen, pedig engem nagyon ritkán zavarnak a logikátlanságok, de ebben a filmben annyit kaptam, hogy csömöröm lett.

A babák egyébként tényleg csúnyán néznek ki, persze nevetségesek is, de azért csúnyák, ez mindenképpen példaértékű. Más ilyet úgyse találunk a filmben. A szereplők egyébként idegesítőek, a történet is az, mert kihagytam, hogy a srácot megszállja a kislány szelleme, ami mondjuk abban kimerül, hogy kikéri magának, hogy Guy-nak hívják, hisz ő Sophia... Mondjuk ez olcsóbb így az tény.

Szóval egy igazi ZS filmről van szó, a műfaj szerelmesei biztos élvezni fogják, meg azok is akik szeretik a babás horrorokat, illetve élvezik a tömény baromságot.

3/10-et nálam ér a film, mert szeretem az efféle szarokat, hát na. Nekem is vannak hibáim.

Címkék: 2005 amerikai film 3/10 ajánlók gyilkos baba

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr813223325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása